Hakusessa olisi hyvä hotelli Kemerissä, all inclusive tai ilman. Tärkeä seikka olisi ettei hotellissa olisi venäläisiä! En ole rasisti mutta on tullut kokeiltua olla hotelleissa missä suuri osa vieraista ovat Venäjältä, ei vaan onnistu! He sotkevat paikat ja varastavat! En halua saada vastauksia missä tulee että pysy kotona jos et voi kestää vieraita ihmisiä, siitä ei ole kyse! Haluan rentoutua lomalla, en halua koko ajan vahtia tavaroitani. Sitä en ole tarvinnut tehdä missään muualla, ainoastaan kun olen ollut hotelleissa missä on venäläisiä matkalaisia. Olen matkustellut 21 maassa ja rakastan matkustamista, nähdä uusia paikkoja ja ihmisiä!
Hyvä hotelli Kemerissä!?
kesäsyksytalvikevät
2
90
Vastaukset
- EienääKemeriin
Valittevasti Kemer on täynnä venäläisiä. Siellä ei tarvitse tingata vaan siellä on listahinnat. Hinnat on venäläisille tehty. He maksavat dollareilla. Kemer on kallein paikka koko Turkissa.
- Piilalla
Caner Otel oli vaatimaton, edullinen ja kelpo majoitus minulle viime kesänä. Taisi olla yksi venäläinen äiti ja lapsi, loput oli turkkilaisia. Nekin taisi olla töissä siellä tai jotain, koska uima-altaalla olin useinmiten yksin. Kaupunki on kallis, sinulle puhutaan venäjää, vaikka vastaat millä kielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035