Hakusessa olisi hyvä hotelli Kemerissä, all inclusive tai ilman. Tärkeä seikka olisi ettei hotellissa olisi venäläisiä! En ole rasisti mutta on tullut kokeiltua olla hotelleissa missä suuri osa vieraista ovat Venäjältä, ei vaan onnistu! He sotkevat paikat ja varastavat! En halua saada vastauksia missä tulee että pysy kotona jos et voi kestää vieraita ihmisiä, siitä ei ole kyse! Haluan rentoutua lomalla, en halua koko ajan vahtia tavaroitani. Sitä en ole tarvinnut tehdä missään muualla, ainoastaan kun olen ollut hotelleissa missä on venäläisiä matkalaisia. Olen matkustellut 21 maassa ja rakastan matkustamista, nähdä uusia paikkoja ja ihmisiä!
Hyvä hotelli Kemerissä!?
kesäsyksytalvikevät
2
111
Vastaukset
- EienääKemeriin
Valittevasti Kemer on täynnä venäläisiä. Siellä ei tarvitse tingata vaan siellä on listahinnat. Hinnat on venäläisille tehty. He maksavat dollareilla. Kemer on kallein paikka koko Turkissa.
- Piilalla
Caner Otel oli vaatimaton, edullinen ja kelpo majoitus minulle viime kesänä. Taisi olla yksi venäläinen äiti ja lapsi, loput oli turkkilaisia. Nekin taisi olla töissä siellä tai jotain, koska uima-altaalla olin useinmiten yksin. Kaupunki on kallis, sinulle puhutaan venäjää, vaikka vastaat millä kielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512832Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541