Tilanteemme on tämä; olemme vakituisissa töissä käyvä pariskunta.
Asumme nyt pienehkössä kaksiossa, mutta tarkoitus olisi muuttaa isompaan kolmioon sillä meille tulee lapsi kesän lopulla.
Nykyisessä asunnossamme on 11 kuukauden määräaikainen sopimus, minkä jälkeen se jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Kyseisen sopimuksen teimme, sillä perheenlisäystä ei oltu suunniteltu (vaikkakin nyt erittäin toivottu) ja ajattelimme pärjäävämme kaksistaan tässä pitkääkin.
Alkuperäinen ajatus oli, että muuttaisimme vasta elokuussa pois ( noin 2 viikkoa ennen laskettua aikaa)ja näin ollen määräaikainen sopimus olisi jo päättynyt.
Meille kuitenkin tuli melkoisen täydellinen asunto tarjous meitä miellyttävällä sijainnilla, hyvät työmatkat, palvelut ihan vieressä, iso ja siisti asunto, vuokra sama kuin mitä maksamme tästä kaksiosta yms...
Asuntoon pääsisimme muuttamaan 1.6 ja siihen sisältyy 2kk takuu vuokra asunnon vuokra.
Sen lisäksi meidän pitäisi maksaa nykyisestä asunnostamme sopimus sakko, sillä muuttaisimme ennen määräaikaisuuden päättymistä...
Laskin että tämä kaikki tekisi noin. 3750e.
Meillä on säästössä nimenomaan mahdollisia muuttokuluja ajatellen vähän päälle 2000e ja tämän summan olemme saaneet kasaan vuoden aikana, eli 1,5kk aikana melkein 2t olisi aika suoritus...
Asunnon haluaisimme kuitenkin ottaa jos vain raha onnistuu.
Miten herkästi pankit antavat pieniä lainoja? Kaksi hakijaa kumminkin ja molemmilla luottotiedot kunnossa. Itselläni on opintovelkaa vielä, mutta olen lyhentänyt sitä joka kuukausi.. voiko vaikuttaa?? Kannattaako kysyä omasta pankista, vai muualta? VAi mahdollisimman monelta..? Vaikuttaako alhainen ikä? (minä 23 ja mies 25)
Onko muita pankista takuuvuokraan lainan ottaneita?
Kiitos jos joku jaksoi lukea ja vastatakin vielä asiallisesti.
Pankista laina vuokratakuuta varten
sillälaillaniinpäniin
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361970
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1281625Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881413- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321204Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501090- 241089
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 50872