Moi!! Eli tänään kun kävin vessassa nii huomasin mun alushousuissa valkovuodon olevan ruskeaa. Ku yleensä se on ollu valkost mut oon lukenu et sen ei kyl pitäis valkostakaa olla ja se myös haisee kirveelle ja siin on kokkareita eikä sen sellastakaa pitäis olla netin mukaa. Voitteko pliis vastata koska haluun tietää et onks mul joku tauti tai jotaa. Ja mul ei oo alkanu menkat ja oon 13 tai täytän vast eli oon siis 12 :D ja jos mulla nyt sattuu olemaan joku tauti niin voisiko joku kans kertoo et mitä mun pitää tehä!! En nimittäin uskalla/viiti puhuu äitille mitää :3 kiitos jo etukätee te vastaajat!
Ruskea valkovuoto??
17
1282
Vastaukset
Siis kirpeelle
- tulehdusko
Sul voi olla joku tulehdus... En tiiä :D mut kannattais puhuu äitilles!
- saijju
se on ihan normaalii sulle rupeaa tulemaan lisää kehitystä eli sulla alkaa kuukautiset ei syytä huoleen
- Tyttö-97-ellu
Mulla sama juttu ja menkat loppu 2 vk sitte..
- 12veetyttö
Ootko harrastanut seksiä?
- onneaa
Heips! Tuo on täysin normaalia, ja luulenpa että sulla alkaa menkat ihan pian :) itsellä alkoi 11v ja minullakin oli ensin ruskeaa vuotoa.
- jjoo88
Tai sit se oli ripuli
- MäTiiän
jos se haisee kirpeelle ja on kokkareista, nii se on joku tulehdus...
- Anonyymi
Moi:) Tää mun kommentti tulee nyt tosi TOSI myöhässä enkä usko että enää pystyt vastaa, mut jos pystyt nii oon nyt täysin saman ikänen kun sä tollon ja mulla on ihan sama juttu että ruskeeta valkovuotoo ja klimppei, nii selvisköhän sulle koskaa et mikä se oli, et alkoko sulla siitä pian menkat vai oliks se sit joku tulehdus? Jos pystyt vastaa nii kiitos, tai jos ihan kuka vaa näkis tätä vielä nii tiätäiskö mitä tää on?:D
- Anonyymi
Ja mullakaan ei siis oo vielä ees alkanu menkat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004786906- 262521
- 2192488
- 1431774
- 1141708
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601113- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62920