Moi!! Eli tänään kun kävin vessassa nii huomasin mun alushousuissa valkovuodon olevan ruskeaa. Ku yleensä se on ollu valkost mut oon lukenu et sen ei kyl pitäis valkostakaa olla ja se myös haisee kirveelle ja siin on kokkareita eikä sen sellastakaa pitäis olla netin mukaa. Voitteko pliis vastata koska haluun tietää et onks mul joku tauti tai jotaa. Ja mul ei oo alkanu menkat ja oon 13 tai täytän vast eli oon siis 12 :D ja jos mulla nyt sattuu olemaan joku tauti niin voisiko joku kans kertoo et mitä mun pitää tehä!! En nimittäin uskalla/viiti puhuu äitille mitää :3 kiitos jo etukätee te vastaajat!
Ruskea valkovuoto??
17
1427
Vastaukset
Siis kirpeelle
- tulehdusko
Sul voi olla joku tulehdus... En tiiä :D mut kannattais puhuu äitilles!
- saijju
se on ihan normaalii sulle rupeaa tulemaan lisää kehitystä eli sulla alkaa kuukautiset ei syytä huoleen
- Tyttö-97-ellu
Mulla sama juttu ja menkat loppu 2 vk sitte..
- 12veetyttö
Ootko harrastanut seksiä?
- onneaa
Heips! Tuo on täysin normaalia, ja luulenpa että sulla alkaa menkat ihan pian :) itsellä alkoi 11v ja minullakin oli ensin ruskeaa vuotoa.
- jjoo88
Tai sit se oli ripuli
- MäTiiän
jos se haisee kirpeelle ja on kokkareista, nii se on joku tulehdus...
- Anonyymi
Moi:) Tää mun kommentti tulee nyt tosi TOSI myöhässä enkä usko että enää pystyt vastaa, mut jos pystyt nii oon nyt täysin saman ikänen kun sä tollon ja mulla on ihan sama juttu että ruskeeta valkovuotoo ja klimppei, nii selvisköhän sulle koskaa et mikä se oli, et alkoko sulla siitä pian menkat vai oliks se sit joku tulehdus? Jos pystyt vastaa nii kiitos, tai jos ihan kuka vaa näkis tätä vielä nii tiätäiskö mitä tää on?:D
- Anonyymi
Ja mullakaan ei siis oo vielä ees alkanu menkat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst21414195Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i555967Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58695143Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2913926Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1413658PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1233655Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.852160Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis171517Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1581321Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3261269