Ruskea valkovuoto??

Moi!! Eli tänään kun kävin vessassa nii huomasin mun alushousuissa valkovuodon olevan ruskeaa. Ku yleensä se on ollu valkost mut oon lukenu et sen ei kyl pitäis valkostakaa olla ja se myös haisee kirveelle ja siin on kokkareita eikä sen sellastakaa pitäis olla netin mukaa. Voitteko pliis vastata koska haluun tietää et onks mul joku tauti tai jotaa. Ja mul ei oo alkanu menkat ja oon 13 tai täytän vast eli oon siis 12 :D ja jos mulla nyt sattuu olemaan joku tauti niin voisiko joku kans kertoo et mitä mun pitää tehä!! En nimittäin uskalla/viiti puhuu äitille mitää :3 kiitos jo etukätee te vastaajat!

17

1391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis kirpeelle

• tulehdusko

Sul voi olla joku tulehdus... En tiiä :D mut kannattais puhuu äitilles!

• Joo no kai se sit pitäis ! Mut mitä mä sanon?? :E

• Vai voisinko mä mennä eka terkkarille?

• saijju

se on ihan normaalii sulle rupeaa tulemaan lisää kehitystä eli sulla alkaa kuukautiset ei syytä huoleen

• Tyttö-97-ellu

Mulla sama juttu ja menkat loppu 2 vk sitte..

• 12veetyttö

Ootko harrastanut seksiä?

• En oo

• onneaa

Heips! Tuo on täysin normaalia, ja luulenpa että sulla alkaa menkat ihan pian :) itsellä alkoi 11v ja minullakin oli ensin ruskeaa vuotoa.

• Okei hyvä kiitos tiedosta! :)

• jjoo88

Tai sit se oli ripuli

• Joo ihan varmasti:DD

• MäTiiän

jos se haisee kirpeelle ja on kokkareista, nii se on joku tulehdus...

• No mut Tiedätsä mikä tulehdus se vois olla??

• Anonyymi

Moi:) Tää mun kommentti tulee nyt tosi TOSI myöhässä enkä usko että enää pystyt vastaa, mut jos pystyt nii oon nyt täysin saman ikänen kun sä tollon ja mulla on ihan sama juttu että ruskeeta valkovuotoo ja klimppei, nii selvisköhän sulle koskaa et mikä se oli, et alkoko sulla siitä pian menkat vai oliks se sit joku tulehdus? Jos pystyt vastaa nii kiitos, tai jos ihan kuka vaa näkis tätä vielä nii tiätäiskö mitä tää on?:D

• Anonyymi

Ja mullakaan ei siis oo vielä ees alkanu menkat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      131
      1856
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1762
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      1072
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      62
      1056
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      99
      1027
    6. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      8
      992
    7. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      901
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      59
      878
    9. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      811
    10. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      41
      786
    Aihe