Mitä minä oon menny tekemään. Asus memo Padissa vaihtui taustakuva ja ns, pikakuvakkeet hävisivät ns. työpöydältä?
Näyttö hävisi ja kuvakkeet
7
324
Vastaukset
- Palutusta-kehiin
No sitähän on mahdoton kenenkään arvailla mitä sinä olet tehnyt.
Palauta tehdasasetukset.- ErkkiError_63v
Kiitos. Harkitsin sitä, mutta se ilmeisesti poistaa kaikki luomani tiedostot ym.
ErkkiError_63v kirjoitti:
Kiitos. Harkitsin sitä, mutta se ilmeisesti poistaa kaikki luomani tiedostot ym.
Taitaapi olla ainut keino tässä.
- sammutus_ja_käynnistys
Onko tabletti oma? Osaatko muuten käyttää sitä? Oletko käynnistänyt sovelluksen? Kosketa alareunasta KOTI-nappia, pääsetkö takaisin työpöydälle?
Oletko selannyt työpöydän näkymiä sivusuunnassa ja päätynyt näkymään, jossa ei ole ohjelmien ikoneita? (tosin eri näkymään meno ei vaihda taustakuvaa)
Oletko vaihtanut kokonaan eri näkymään? Näkymiä voi olla ainakin nimillä ASUS, Work, Entertainment itse luodut ja niissä sitten myös sivuttaissuunnassa vaihdettavia näkymiä.
Auttaako, jos sammutat tabletin kokonaan (painat virtanappia pidempään ja valitset sammuta) ja sitten käynnistät uudelleen taas painamalla virtanappia nelisen sekuntia? - ErkkiError63v
Tabletti on oma (Android ver.4.3) ja ollut käytössä noin puolivuotta. En osaa kunnolla käyttää. Windowsin käyttäjäna on Android aika erilainen käyttis. Olen uudelleen käynnistänyt laitteen, mikään ei ole auttanut. Miten voin vaihtaa tai luoda eri näkymiä? Työpöydällä oli esim. kello aika, paikallinen sää ja akun latauspalkki. minne ne ovat kadonneet
- TupakkaaJaSavuaa
Näkymää voi vaihtaa sormella oikealta vasemmalle ja toisinpäin.
- tuttua_jolta_kysyä
Voisi olla helpointa, että näytät tuota jollekin tietokoneista ja tableteteista tietävälle tutullesi.
Tai jos ostit laitteen jostain lähistölläsi olevasta kaupasta, niin voit käydä vaikka siellä kysymässä myyjältä. Nimittäin vaikea on sanoa etänä, mitä teit ja tapahtui ja mitä pitäisi tehdä. Outoa kuitenkin, jos ei uudelleenkäynnistyskään auta (se siis on eri asia kuin näytön sammuttaminen lyhyellä virtanapin painalluksella).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562791
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541709Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501443- 711407
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3221292The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211- 1561016
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m62977Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25975