Mistäköhan saa matkalaukun kun tulee Helsinkiin 15.4. ja lakko kestää klo 18.00..Onko älytön ryysis ja kun pitäs vielä ehtiä jatkoyhteyksillekkin...voi hyvä sylyvi...
Hitsin lakko ja matkalaukku
klmläinen
6
102
Vastaukset
- fep
Tuo nyt riippuu jo vähän käyttämästäsi lentoyhtiöstäsi. Esimerkiksi Finnair, Flybe ja "Pulu ykkönen" eivät ole lakon piirissä.
- Matkustajas
Omapasi on ongelma kun valitsit halpalento-yhtiön !!!!
- valitse_sinä_finski
Samanlainen suora lento halpiksella 89 euroa ja Finskillä 662 euroa.
- 3plus
KLM ei ihan halpalentoyhtiö ole.
- pätemisenylempikerroin
ehe...Lufthansallahan ei lakkoja ole? tai air francella jne? nyt taas vähän pätemistä..:?
- MrsKLM
Lennän Amsterdamista KLM:llä sori vaan....eikä ole oma ongelmani siellä on monta muutakin samassa jonossa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716