oma pitopalvelu!

kokkivaan

Mua kiinnostas oman pitopalvelun perustaminen. Kokemusta löytyy ravintola-alalta viideltä vuodelta.
Onko se pitopalvelu kannattavaa? Kannattaako lähteä yrittämään? Mitä kaikkea pitää huomioida ja osata?

3

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenkokeillut

Kannattaa ensin hankkiutua valmiiseen pitopalveluun, niin näkee mitä se työ oikeesti on. Narisevia asiakkaita courmeeta pitää olla nakkisoosin hinnalla. Onnettomia keittiöitä joissa ei kunnon kylmätiloja eikä valmistuskoneita, Ruokien, astioitten raahaamista.Pitkiä päiviä. Selkä ja jalat poikki kaikesta raahaamisesta. Siinä muutama fantasia niistä hommista. Tämän takia palasin ammattiravintolaan ja normaali pituiseen työhön.

• eisovilaiskalle

Lisään vielä ei sovi laiskalle, eikä huonoselkäiselle eikä perheelliselle tai joka muuten rakastaa sosiaalista elämää kavereittensa kanssa.

• kokemustaon

Täällä entinen pitopalveluyrittäjä lähes 20v. Kovasti työtä ja pitää olla erityisen järjestelytaitoinen ihminen, että pysyy hommat hanskassa. Kannattaa keskittää toiminta esim. että vaan juhlia eikä päivittäistä lounasta ja juhlia, niinkuin useilla on, pitää olla hirveästi enemmän myyntiä, jos on vakituista työvoimaa. Työkeittiö vasta purettu, astiat ja koneet ja laitteet myyty, itse tilat olivat talousrakennuksessa.
      Voin kyllä antaa neuvoja, jos tarvitset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      186
      6691
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      153
      1915
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1638
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1350
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      51
      1123
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      1011
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      982
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      917
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      908
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      869
    Aihe