Valtava, hellittämätön vauvakuume

kuumekammotus

Minulla on lapsia, olen alle 30v. Nainen. Seurustelukumppanilla on myös lapsia, jne.
Talousasiat on aika hyvällä mallilla...

Minua vaivaa kohta 2 vuotta jatkunut valtava vauvakuume, joka ei näytä hellittävän.
Itken nähdessäni vauvan jossain, vaikka edes kuvassa... Itken nähdessäni raskaana olevan naisen, tai kuulen jonkun puhuvan raskaudesta, synnytyksestä tai vauvoista.

En vaan pysty kuuntelemaan, tai sitten kuuntelen itkien...

Lopetimme yhdynnät ja kaiken seksuaalisen seurustelukumppanini kanssa, koska jän ei tshdo enempää lapsia ja minulle yhdynnät yms. Aiheuttavat turhia toiveita raskaudesta.
Kuukautisten alkaminen oli yhtä iso juttu kuin keskenmeno, itkin päivän tai useamman...
Lisäksi olin varmaan valeraskaana, koin raskausoireita...

Näitä on nyt kestänyt yli 1,5 vuotta!!!

Nyt kun lopetimme kaiken seksuaalisen, tuo se varmuuden siitä, että en ole enkä tule raskaaksi... Mutta oireita se ei ole poistanut.

Toivon yhä saavani joskus pikkuisen, tunnen kipua ja puristavaa tunnetta kohdussani, vauvat on mielessäni useita kertoja päivässä, itken nähdessäni tai kuullessani jotain raskauteen, synnyttämiseen tai vauvoihin liittyvää...

Kysyisinkin, onko tällaisiin vaivoihin lääkettä?
Onko mitään mikä auttaisi?
Tämä on todella raastavaa...

Auttaisikohan sterilisaatio... Jos johtuu hormoneista tai jostain...

8

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmonenjuttu

Vauvakuume lähtee tekemällä vauvoja :)

• kuumekammotus

Tuo on kyllä totta. :)
        Hiukan vaan hankalaa kun toinen ei tahdo lisää lapsia...

Ajattelen lähinnä että onko minussa jotain pielessä kun vauvoista näin haaveilen ja unelmoin ja toivon...

Aloitin tukiperheenä kahdelle eri taholle, että jos voisin vauvahaaveitani hukuttaa johonkin hyödylliseen toimintaan, ei vaan näytä sekään helpottavan vauvakuumeilua vaikka muuten onkin antoisaa ja hyödyllistä hommaa...

• Einormaalia

Kyllä voisi olla aihetta psykologin konsultaatioon. Hae nyt aluksi apua terveyskeskuksesta.

• Olet-jo-epäonnistunut

Mielenterveystoimisto auttaa kaltaisiasi - herkästä se sinullakin itku tulee. Lapsia ei todellakaan saa hankkia minkään vitun vauvakuumeen takia. Järki käteen nyt!

• kutensä

Lapsia ei kuulu hankkia niiden, joille vittu on normipuhetta.

• Olet-jo-epäonnistunut
        kutensä kirjoitti:

Lapsia ei kuulu hankkia niiden, joille vittu on normipuhetta.

Elä sitten hanki. Minulle vittu on voimasana. Joka paikassa hoetaan vittua; esim. poliisit hokee virkatehtäviä tehdessä, niin suhteessa aika vähän käytän sitä sanaa julkisesti.

• heityperäukkeli
        Olet-jo-epäonnistunut kirjoitti:

Elä sitten hanki. Minulle vittu on voimasana. Joka paikassa hoetaan vittua; esim. poliisit hokee virkatehtäviä tehdessä, niin suhteessa aika vähän käytän sitä sanaa julkisesti.

No sinä olet sinä, ja kusessa jo valmiiksi. Lapset huostassa, ero tullut. Eipä sillä enää ole väliä tajuatko mitään.

• Varaa_aika

Sterilisaatio auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3724
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3385
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2691
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2358
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1749
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1357
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1178
    Aihe