Valtava, hellittämätön vauvakuume

kuumekammotus

Minulla on lapsia, olen alle 30v. Nainen. Seurustelukumppanilla on myös lapsia, jne.
Talousasiat on aika hyvällä mallilla...

Minua vaivaa kohta 2 vuotta jatkunut valtava vauvakuume, joka ei näytä hellittävän.
Itken nähdessäni vauvan jossain, vaikka edes kuvassa... Itken nähdessäni raskaana olevan naisen, tai kuulen jonkun puhuvan raskaudesta, synnytyksestä tai vauvoista.

En vaan pysty kuuntelemaan, tai sitten kuuntelen itkien...

Lopetimme yhdynnät ja kaiken seksuaalisen seurustelukumppanini kanssa, koska jän ei tshdo enempää lapsia ja minulle yhdynnät yms. Aiheuttavat turhia toiveita raskaudesta.
Kuukautisten alkaminen oli yhtä iso juttu kuin keskenmeno, itkin päivän tai useamman...
Lisäksi olin varmaan valeraskaana, koin raskausoireita...

Näitä on nyt kestänyt yli 1,5 vuotta!!!

Nyt kun lopetimme kaiken seksuaalisen, tuo se varmuuden siitä, että en ole enkä tule raskaaksi... Mutta oireita se ei ole poistanut.

Toivon yhä saavani joskus pikkuisen, tunnen kipua ja puristavaa tunnetta kohdussani, vauvat on mielessäni useita kertoja päivässä, itken nähdessäni tai kuullessani jotain raskauteen, synnyttämiseen tai vauvoihin liittyvää...

Kysyisinkin, onko tällaisiin vaivoihin lääkettä?
Onko mitään mikä auttaisi?
Tämä on todella raastavaa...

Auttaisikohan sterilisaatio... Jos johtuu hormoneista tai jostain...

8

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmonenjuttu

      Vauvakuume lähtee tekemällä vauvoja :)

      • kuumekammotus

        Tuo on kyllä totta. :)
        Hiukan vaan hankalaa kun toinen ei tahdo lisää lapsia...

        Ajattelen lähinnä että onko minussa jotain pielessä kun vauvoista näin haaveilen ja unelmoin ja toivon...

        Aloitin tukiperheenä kahdelle eri taholle, että jos voisin vauvahaaveitani hukuttaa johonkin hyödylliseen toimintaan, ei vaan näytä sekään helpottavan vauvakuumeilua vaikka muuten onkin antoisaa ja hyödyllistä hommaa...


      • Einormaalia

        Kyllä voisi olla aihetta psykologin konsultaatioon. Hae nyt aluksi apua terveyskeskuksesta.


    • Olet-jo-epäonnistunut

      Mielenterveystoimisto auttaa kaltaisiasi - herkästä se sinullakin itku tulee. Lapsia ei todellakaan saa hankkia minkään vitun vauvakuumeen takia. Järki käteen nyt!

      • kutensä

        Lapsia ei kuulu hankkia niiden, joille vittu on normipuhetta.


      • Olet-jo-epäonnistunut
        kutensä kirjoitti:

        Lapsia ei kuulu hankkia niiden, joille vittu on normipuhetta.

        Elä sitten hanki. Minulle vittu on voimasana. Joka paikassa hoetaan vittua; esim. poliisit hokee virkatehtäviä tehdessä, niin suhteessa aika vähän käytän sitä sanaa julkisesti.


      • heityperäukkeli
        Olet-jo-epäonnistunut kirjoitti:

        Elä sitten hanki. Minulle vittu on voimasana. Joka paikassa hoetaan vittua; esim. poliisit hokee virkatehtäviä tehdessä, niin suhteessa aika vähän käytän sitä sanaa julkisesti.

        No sinä olet sinä, ja kusessa jo valmiiksi. Lapset huostassa, ero tullut. Eipä sillä enää ole väliä tajuatko mitään.


    • Varaa_aika

      Sterilisaatio auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe