Sanokaapa muut tytöt, minkälaisia pikkareita käytätte legginssien alla vai ootteko ilman niitä?
Pikkarit ja legginssit
7
85
Vastaukset
- xitszita
Vaikken merkkien perään juuri ole, oon todennu Victoria's Secretin alusvaatteet hyviksi eikä niissä ole sellaisia saumoja mitä halvemmissa on. Myös hipstermallisia tykkään käyttää legginsien alla ettei vpl näy.
- hahahahahahah
En pahemmin käytä leggingsejä :D mut just sellasseet mis ei oo saumoja tai sit stringit, kunha ei käytä siihe napapaita ja leggingsit -tyyliin missä sit kirkuvan pibkut stringit vilkkuu sielt läpo
- Juoksuhousut
Mulle legginssit on kuin pitkät kalsarit. En esiinny sellaisissa julkisella paikalla.
- katherine2
Ihan samahan se mitkä pikkarit sinne alle laittaa, kun en minä pelkissä legginsseissä julkisesti missään kulje.
- jiabshsbsms
yleensä en julkisesti legginsseissä liiku mutta saumattomat tai stringit. Pyöräitysortsit on myös hyvät ku ei tuu niitä rajoja ja on selkeesti joku kerros siellä alla
- k.kino.com
Oon 11v ja käytän stringejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6258247Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3483168Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4142223- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151245Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081155- 931103
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933