Mikä oli Matkahuollon siirron syy Palettiin ,oliko tarpeellinen ,vai pitikö saada lisää valtaa kunnassa määrätylle suvulle?
Matkahuolto
20
307
Vastaukset
- ooo888
Näinhän se taitaa olla. Työpaikkoja ei ole kun yhden tietyn lahkon jäsenille.
- Kysynvaan
Valtaa,valtaa kunnassa ,seurakunnassa ja urakoinnissa vaikka uskon voimalla onko oikein?
- Kohtuuskaikessa
EI!!!!!!!!!
- matkahuollonkäyttäjä
Tokkopahan tuo nyt ihan niinkään. Nythän on ilmeisesti mahdollista tilata jälkivaatimus- ja "vastaanottaja maksaa rahdin" -paketit Kyyjärven matkahuoltoon. Tuohan ei ollut mahdollista pitkään aikaan tietyistä syistä. Eli hyvä näin, jos em.on nyt mahdollista..
- minävuan555
Niin tais ne postiennakkopaketitkin mennä möttöseen niistä tietyistä syistä.
- matkahuollonkäyttäjä
Tuliko postiennakkopaketitkin matkahuoltoon. Luulin niiden tulevan postiin (= Shellillä)?????
- Kysynvaan
matkahuollonkäyttäjä kirjoitti:
Tuliko postiennakkopaketitkin matkahuoltoon. Luulin niiden tulevan postiin (= Shellillä)?????
Niin luulin minäkin ?
- minävuan556
Joistain firmoista kun tilaa, niin tulee myös matkahuollon kautta.
- esso56
Olis saanu matkahuolto olla essolla siellä hyvä palvelu ja paljon uteliaita katsomassa kun haki paketin. Kyllä essonparlamentti on parasta mitä kyyjärvellä on.
- essoontop
Essonparlamentti on tosiaan parasta mitä Kyyjärveltä löytyy
- paulaaa11
Parlamentti on siirtynyt matkahuollon mukana palettiin.
Onko esso enää "auki" ollenkaan?
Onko tilojen käytölle suunnitelmia vai joutaako kivilinna maantasalle?
Niin se kylänraitti vaan katoaa.- paletissaostoksilla
Onhan tuo parlamentti ollut jo jonkun aikaa Paletissa. Tekisi mieleni sanoa:"Riittävän kauan". Viedään maksavilta asiakkailta levhdyspaikka ja ollaan kuten "essolla" ainakin: "ei vissiin osteta mitään"
- Turusenpyssy
Ja lasketaan joka ostokassi mikä mukanaan sieltä ulos lähtee.
- esso56
Toivottavasti ei maantasalle hieno vanhanajan huoltoasema. Ollu Kyyjärvellä kauan ei vaan nykyään taida kannattaa pienet huoltoasemat.
- Paikallinen
rumahan se on ku mikä. Nurite vain.
- Turusenpyssy
Miten joku voi sanoa noin toisten kodista ja rakennuksesta. Menkäähän kirjoittajat jo itseenne ja ajatelkaa asia vaikka niin että nyt puhuttaisiin teidän rakennuksista.
- gulf68
Rumempi on se viereinen metallifirma romua piha täynnä. Esso on kumminkin kunnon vanhan ajan huoltoasema onhan siellä se vanha pajatsokin.
- Paikallinen
Eli mielummin tuottava yritys pois kuin ratiseva ja mätänevä kuutio josta ei ole hyötyä?
- voihelv
Lessut valtaa kaiken koko Kyyjärvellä. Varsinki nää "osataan kaikki" Noposet. Hyi hemmetti... jännä nähä miten lähtee lapasesta ja kohta suljetaan yhtä jos toista putiikkia heiltä. Niin ja tosiaan palkataanko vaan muita lessuja, oma perhe leivälle.
- Turusenpyssy
On se hieno asia kun ihmiset hankkii elantonsa itse ja ovat ahkeria, ollaanko sitä jo siitäkin kateellisia. Joilekkin se työ ei vai maistu vaikka mitä tekisi. Olen kiitollinen kuntalaisena siitä että kunnassa tämmöisiä asukkaita. Tsemppiä kaikille ahkerille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384