Autojen pöllijät/polttajat.

EskoJägermaister

Terve!
Onkos kellään tietoo kuka kävi viime keväänä(2014) Immolan lentokentältä pöllimällä
2 katsastamatonta autoa?
Autoja ajettiin ns."kiihdytyssuoralla" joista toinen(Mitshubishi) löytyi hajotettuna ja toinen(Opel) löytyi poltettuna Huhtasenkylän koulun kohdilta.
Ilmeisesti kaveri on ollut autolla "kotimatkalla" Huhtasenkylään tai pidemmälle? ja bensiinin loputtua autosta tuikannut sen tuleen.
Olis kiva tavoittaa nää arjen-sankarit.
Onks tietoo tästä asiasta jollain, joka haluis vaihtaa tiedon rahaksi?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aimonvirsi

      selvitellään )))))))))))))))))))))))))))

    • tietooon

      Mustalaiset imatralta nehä on terroristien alkuja........

    • feijaeija

      musta-terroristi raiskaa ainakin autoja

    • Holmesinserlokki

      Kake, se se oll.

    • 285646

      ai kake mie oon bylsinyt sen äitii...

    • AiemmatKetjutHuom

      Jos oli huhtasee menossa niin ei siellä asu kuin yksi narkki.

      • LongJoni

        Asuu sielä myös yks diileri emäntänsä kanssa. Ja ihan "pyhällä maalla". XD


    • rämpsäläonslummi

      pena se ol

    • adhdoireet

      ADHD se oli

    • Vasikka123

      Tiedän tekijät koska kehuskelivat asiasta. Sanoivat kylläkin vain toisen noista jutuista mutta ihan varmana tekivät kummankin. Miten suhun saa yhteyttä kun ei nimiä täällä viitsi ilmoitella ja puhelin numeroita ei tänne uskalla laittaa ku ei tiiä kuka ottaa numeron ylös

      • JyrkkäNousukulma

        Kerro tietosi poliisille.


      • Vasikka123

        Luvattiin tiedoista rahaa. Olisiko kuinka varmaa että saisin rahaa jos kertoisin tiedot poliiseille? Jos tekisin nimettömän ilmoituksen henkilöistä poliiseille niin eivät poliisit voi antaa minun nimeäni palkkion antajalle ja jos teen julkisen ilmoituksen niin silloin nämä tekijätkin tietäisivät nimeni ja alkaisivat etsiä minua


      • JyrkkäNousukulma

        Rajavartiostolla on valvontakamera kuvaa ja sen on poliisi katsonut. Henkilöä etsitään...
        "Rötösherroille", kun saadaan nimet niin sana kyllä kiertää puskaradioissa ja kohta "kaikki" tuntee ne ja tietää keitä ne on ja sitten se rötöstely muuttuu astetta vaikeammaksi. Käy käry aika helposti ja jolleivat osaa olla ihmisiksi ja jatkavat "toilailuja"(mitä ne ikinä sitten onkaan niin kyllä niille kesyttäjät sitten löytyy.
        Tuskinpa näistä "tekijöistä"(siis ainakin kaksi) harmia. Kaks romuautoa paloi ja "menetetty omaisuus" on mitätön. Henkilöiden nimet ei.
        Kentällä on tehty muitakin tempauksia joten jos vaikka olisi samat herrat asialla tai yhdistettäisiin henkilöt "ystäväpiiriinsä" kautta yksiin niin alkaisi asiat selvitä. Facebookissa yms. Kun tuppaa henkilön kaverit yleensä löytymään.. Tiedät miten asia menee..


    • Ihmettelijä123

      Etteivät asialla olisi taas nämä jotka ovat pöllineet linja-auton ja henkilö-auton?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe