eli siis halusin tilata nintendo 3ds:lle pelin, mut postitus on minulle viellä epäselvää. Siinä oli, että "Toimitetaan perille asti tai lähimpään Postin toimipisteeseen. vain pienitavara (muistit,pelit)" epäselvää oli se, että tuleeko kirje mulle postiin jossa on PELI vai kirje jossa lukee että voin mennä noutamaan sem pelin POSTILTA?
postitusongelmia
abipop
1
134
Vastaukset
- tallatavoin
Peli tipahtaa postiluukustasi jos se vain siitä mahtuu. Jos posti arvioi ettei tule mahtumaan, se lähettää sinulle todennäköisesti kortin, jossa lukee että sinulle on saapunut lähetys jonka voi noutaa postista. Sekin on mahdollista, että postinkantaja silti ottaa isonkin paketin mukaansa ja soittaa ovikelloasi siltä varalta että voisi ojentaa sen suoraan käteen. Jollet ole kotona, postinkantaja tipauttaa edellä kuvatun kortin. Oli miten oli, asia on yksinkertainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052