kirjoita jotain ihanaa!!
Vastaukset 18
- Onnenpuolikas
Ei Onni ole sun rakas, lopeta toi provoilutrollailu.
- Hesaivatjotoisensa
♥♥ ♥♥ ♥♥
- Mulla-on
onnea ikävä :(,,,,,,,,,,,,
- aapeelle
Suosittelen ap sinulle lääkkeeksi oikeaa elämää. Ei ole fiksua palstaihastua.
- aapeelle
Ellet ole itse Onni joka pelleilee. Mutta siinäkin tapauksessa lääkkeeksi oikeaa elämää.
Tai jos olet muuten vain joku pelleilijä, tuskin edes ihastunut.
- Minullakin
on ikävä Onnia <3
- mitenvoienääelää
Onni on HYLÄNNYT meidät. Olemme hyvin surullisia emmekä tiedä miten jatkaa elämää, jos Onni ei palaa runojensa kanssa.
- OnkoAloittajan
Onni 159 cm pitkä ja hoikahko? Onko hänellä kenties "risuparta"?
http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/1194973708589/artikkeli/tampereella on kateissa 79-vuotias mies.html
-K-- tuntomerkitväärin
Ei osu kohdalleen. Onni on kertonut olevansa 55-vuotias mies.
- JospaOnniNarrasi
vähän.
- tämmönenhuomio
tuntomerkitväärin kirjoitti:
Ei osu kohdalleen. Onni on kertonut olevansa 55-vuotias mies.
Niinhän ne jotkut vähän kaunistelee. Mieti nyt jos täällä sanois olevansa 79, olisiko palstan naiset perässä kuolaamassa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 122812
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20726- 39695
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32649Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?41577Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?52536- 76527
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
- 63491