Onko kellään täällä kokemuksia biofarbeni öljyvahoista lattioille? Hinnat suorastaa halvat osmon hintoihin ja samasta maastakin tulevat.
niin siis heidän verkkokaupasta kattonut niitä - >www.biofarben.fi/öljyvahat
iso lattia kyseessä, niin rahansäästö olis melkoinen. Helppivä :D
Biofarben öljyvahat
5
450
Vastaukset 5
- keijolainen
Eipä ole kokemusta, mutta olisinpa saanut noin halvalla pari vuotta sitten kun omaani öljyvahasin.. Siinä olis säästynyt monta sataa.
- edrftghjklmnbv
Ei ole kokemuksia tuosta, mutta ainoa öljyhommeli minkä itselleni suostuisin ottamaan on tässä: http://www.pallmann.fi/tuotteet/tuotehaku/details/magic-oil-2k-ergo-10372/
Aivan eri luokkaa kuin noi muut öljyvahat.
Helppohoitoinen nimittäin. - Flotex
Oho, aika edullista kamaa, just tossa kattelin Starkissa että Osmo oli joku 129 euroa per 2,5 litraa.
Pistää miettimään, että mistä moinen ero. Vähän asiaa googlailin ja luulen, että johtuu siitä että rautakauppa ottaa melkoisen katteen. Koska Osmon hinta Saksassa on samaa luokkaa tuo Biofarbeni verkkokaupassa, eli kun valmistaja myy itte niin hintakin melko paljon pienempi. Viisaammaat saa korjata.
Hienoa, että tämmösiä tulee. Taitaa olla trendi valmistajien omat verkkokaupat, kun kauppoihin pääseminen kallista ja hidasta. Pari kuukautta sitten oli uutinen siitä yhdestä ikkunavalmistajasta, joka kyllästy ketjuliikkeisiin ja tyrkkäs oman verkkokaupan pystyyn - ja puoti sen kun käy. Oikein!
Mutta takas asiaan, pitää testata Biofarbenia kohan tulee seuraava projekti eteen. - Urpo213
Nimenomaa hintaero tulee siitä, että Osmon hinnat Suomessa on aivan järkyttävät verrattuna Saksan hintoihin. Tuntuuhan se laadukkaalta, kun maksaa niin paljon...
- Kiiiireee
Kokemuksesta voin sanoa että hinta näkyy aina laadussa. Kerran tein asiakkaan hankkimilla oljyillä lattian ja vituiks män. Soitti viikonpäästä että hiotaan pois ja laitetaan osmoa tilalle. Oli kulunut viikossa halpa vaha pilalle ja säästö kävi kalliiksi. Pallmann on ihan paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1452116Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja196941Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47772Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51736- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö285711Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660