Biofarben öljyvahat

mintsu_carrot

Onko kellään täällä kokemuksia biofarbeni öljyvahoista lattioille? Hinnat suorastaa halvat osmon hintoihin ja samasta maastakin tulevat.

niin siis heidän verkkokaupasta kattonut niitä - >www.biofarben.fi/öljyvahat

iso lattia kyseessä, niin rahansäästö olis melkoinen. Helppivä :D

5

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keijolainen

Eipä ole kokemusta, mutta olisinpa saanut noin halvalla pari vuotta sitten kun omaani öljyvahasin.. Siinä olis säästynyt monta sataa.

• edrftghjklmnbv
    • Flotex

Oho, aika edullista kamaa, just tossa kattelin Starkissa että Osmo oli joku 129 euroa per 2,5 litraa.

Pistää miettimään, että mistä moinen ero. Vähän asiaa googlailin ja luulen, että johtuu siitä että rautakauppa ottaa melkoisen katteen. Koska Osmon hinta Saksassa on samaa luokkaa tuo Biofarbeni verkkokaupassa, eli kun valmistaja myy itte niin hintakin melko paljon pienempi. Viisaammaat saa korjata.

Hienoa, että tämmösiä tulee. Taitaa olla trendi valmistajien omat verkkokaupat, kun kauppoihin pääseminen kallista ja hidasta. Pari kuukautta sitten oli uutinen siitä yhdestä ikkunavalmistajasta, joka kyllästy ketjuliikkeisiin ja tyrkkäs oman verkkokaupan pystyyn - ja puoti sen kun käy. Oikein!

Mutta takas asiaan, pitää testata Biofarbenia kohan tulee seuraava projekti eteen.

• Urpo213

Nimenomaa hintaero tulee siitä, että Osmon hinnat Suomessa on aivan järkyttävät verrattuna Saksan hintoihin. Tuntuuhan se laadukkaalta, kun maksaa niin paljon...

• Kiiiireee

Kokemuksesta voin sanoa että hinta näkyy aina laadussa. Kerran tein asiakkaan hankkimilla oljyillä lattian ja vituiks män. Soitti viikonpäästä että hiotaan pois ja laitetaan osmoa tilalle. Oli kulunut viikossa halpa vaha pilalle ja säästö kävi kalliiksi. Pallmann on ihan paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3017
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1473
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe