Tuomitaan haureutena huoruutenaan hoitajana

JoukkoraiskauSiskoksi

Kaupunki: Ei saada pitää.
.. syödään kannibalistisin osa-aluein, terveydenuollon pitämisestä

Mikähän se oli se TE-keskuksen kehitysvammapsykologin ammatti?


Kaupunki: Joo,.

Kyllä.
- Se ei toistu.

Kyllä, ne vaalenee ne hiukset, ylirasite-tilasta, yleiskunnoton, myyjän pitämiseen Siskoltani.
' sähköhanskan käyttäminen, anusverkon poistoon perse-reiätön
Joo, kyllä ne vaalenee ne mun siskon Sirun hiukset ylirasite-tilasta, sähköhanska anusverkoton
' impulssio-kirpun kehitysvamma-hoitoon oikeuttamiseen, vankina pitämiseen, laitokseen

Voitteko lopettaa kaiken tällaisen kaiken Sirun hiusten vaalentamisen toiminnan?


> Ja suostutko vankimielisairaalaan.

Minä en lähde mihinkään.

"Ja siksi olemme aina seksiteollisuuteen käytettävissä lain, emme omista ihmistä, kai."
Nainen, entinen kotikunta, yli 50-vuotias


Mies: En minä saa tätä.

Entinen kotikunta: Jaa.
- Ei saadakaan ikään.



Tämä ei ole kehitysvammapsykologin ammatti.
"Meillä ei ole mitään tällaista kehitysvammapsykologin ammattia, koska te haluatte olla joku sananparsi aina, perse-reikäaurinkorupsuinanne, jopa paskannellen, hänen kuolleen siskonsa päälle."

Joo.
Kyllä
-Laita selviytymiskeino.

Ei tämä ala ei toimi siten, ihmisen alistamisen halveksumisen syrjimisen oikeuttamieen.

Nainen, kaupunki. Ei saatana.

Tämä on haureutta, koska ette tee omistamisenhakuisuutta, kielteisyys-ohjelmana, sen osallistuminen, heijaste-siirtoihin muita ihmisiä ajatellen, hyvinvointi ja terveyden osa-alueet.

Ja siksi liittoihin on läheisyydenkyvyn velvoite, ei kivulla alistamisen, naisen sukupuolen halventamiseksi sen oikeutusta pyytäen itse, tasa-arvottomasti, muita kohdellen, miehekseen.
Me emme toimi siten.

Mies, entinen kotikunta. En mää pääse tähän.

Persereikä-aurinkorupsuina, kun ei pidetä, onnistumisen elämyksettömyydeksi, mitään Te-keskuksia kehitysvammapsykologeilla.
Mies: entinen kunta, kuntalainen: NIin, meillä on tämä meidän perse-reikäaurinkorupsu, niin me ei saada tehdä enään mitään.

Viereinen paikkakunta, entinen opettaja, sairaanhoitajalapsi: Paitsi rankaista kovaa...
- Mitä?

Ei.
Tämä ei ole rankaisemista tai sen oikeuttamiseen, opetuskäytössä, tai sen oikeuttamiseen.

Suomen valtio, hallitus: Eläinsuojeluliitto.
-Niin, miltähän siitä on mahtanut tuntua?
- Niin, miltähän hänen perheestään on mahtanut tuntua.

Ei.
- Minä en ole eläin.
Minä en vielä oikein kanssa käsitä, miksi tässä saisi pitää sitä kehitysvammalaitoshuoltoa.

Ei. minä olen oikea ihminen.
Sellaista ihmisen herjaamista, halventamista häpäisemisen oikeutusta, ei ole.

Nainen, entinen kotikunta: Minä oon vankilaan. Minä en saa olla, tätä enään.

Mies. Minä en mene mihinkään, kuulemma paskanteleen, sun siskon päälle, täällä.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1575
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1214
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1137
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1046
      5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        995
      6. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        987
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        902
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        20
        890
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        734
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        680
      Aihe