Helppoa rahaa

Zaajinen

Kerään helppoa rahaa koska olen aikonut ostaa uuden puhelimen joten oisko jotain hyviä ideoita muita kun jotain ulkoiluta koiraa pese ikkunoita siivoa jotain järkevää enkä pääse kesätöihin koska olen liian nuori

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jimmygikkel

      jos sulla on sukulaisia keiden lapsia voisit vahtia..siivota yms???
      helppoa rahaa ei taida olla muuta kuin aikuisten maailmassa..

    • pelinojaaja

      Jalkapallopelien viheltäminen on "aika" helppoa. Mä oon kolmetoista ja vihellän 5-7 vuotiaitten peliä. Ei tarvii paljoa hikoilla kun sen ikäset ei juokse kovin kovaa ja jos kunto kestää voi kysyä jos päösis johonki turnauksee pelinohjaajaks. Mulla oli viikonloppuna kaheksan peliä ja 120€ tuli "tosta vaa" eli noin 20 per peli. Kannattaa netistä kattoa onko sun alueella tulossa pelinohjaajakursseja. Ne on yleensä ilmasia eikä kestä kun yhen illan. Ja jos oot kiinnostunu tuomaroinnista ni voit kattoa onko tulossa erotuomarikursseja. (Itse olen menossa ensiviikolla sellaiselle) jos käyt sen ni saat viheltää vähän vanhempien pelejä. Mut sunkin pitää sit olla vähän vanhempi. Yli 11 vuotiaitte peleissä pitää olla erotuomari ja sen pitää olla vähintään kaks vuotta vanhempi kuin pelaajat. Ei kyllä kovin nuori pääse viheltää vielä erotuomarina mutta ompahan käytynä sekurssi tulevia pelejä varten :) mutta katso onko niitä pelinohjaajakursseja aika usein näin ennen kesää on niitä

    • poju8475
    • qadecat699

      Mikä vittu toi on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2524
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      299
      2229
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1791
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1701
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      115
      1321
    Aihe