Matkaseuraa

Punapää42

Peruutin juuri kolmen viikon lomamatkani Turkin Alanyaan. Olen 72 v eläkeläisnainen ja kaipaan matkaseuraa joka olisi apuna kentällä ja huonekaverina perillä. Toivon kahden viikon matkaseuraa Alanyaan mieluummin syys-lokakuu 2015 tai kevät 2016. Edellinen pitkäailainen matkakaverini joutui luopumaan terveydellisistä syistä ja kotiväkeni olisi rauhallisempi tietäessään että en ole aivan yksin maailmalla. ikä ei ole este mutta ei mielellään incl. ruokailua. Ota yhteyttä niin voimme tutustua ja suunnitella yhdessä.

6

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aam

      hei, laittaka puhelinnumerosi tai sähköpstiosoiteesi, kiitos

    • sofia8
    • Missäpäin Suomea asut?

      Mielestäni voisi olla hyvä tavata ennen yhteiselle matkalle lähtemistä.
      Voin hyvin kuvitella lähteväni yhdessä matkalle ja jakavani huoneen mukavan ihmisen kanssa. Perillä voimme liikkua yhdessä ja varmaan välillä vaikka erikseenkin.

      Eri puolilla Eurooppaa ja lähiympäristössä matkustelen mielelläni sekä valmis- että omatoimatkoilla muutaman kerran vuodessa. Olen 60 kohtuullisen kielitaitoinen nainen ja retkeilen aina välillä myös yleisillä kulkuneuvoilla tai vuokra-autolla myös lomakohteen lähiympäristössä.

      Minulle voi kirjoittaa osoitteella: [email protected]

    • ellakka

      Olen 60v. lähihoitaja lomautettu ja olen matkustellut paljon. Tällä hetkellä olen yksin ja olisi kiva saada matkaseuraa . En ole pilettäjä, en polta tupakkaa alkoholin käyttö vähänen esim. ruokajuomana.Ja joskus mutamia rinkkejä.Olen sosiaalinen luonne ja elämän arvot kunnossa.Tulen hyvin toimeen erinikästen kanssa.Teillä ei ole os. tietoja mihin ottaa yhteyttä.

    • lomaaodottava

      Hei Ellakka
      Etsin kaveria matkalle kesäkuussa. Olen heteronainen eläkkeellä. Ottaisitko yhteyttä jos vaikka saisimme yhteisen lomamatkan sopimaan aikatauluihimme. [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe