smile dogin aidosta kuvasta sekoaa ja mä ja mun kaveri ettittiin netistä sitä kuvaa kävin vessassa samal kaveri näki kuvan (siis aidon) se ehti nähä sen kuvan kun tulin vessasta se oli seonnu ja poistin sivun äkkiä kattomatta kuvaa ja stalker yliluonollinen tuijottaja tää kävi ku olin kolme hersin keskellä yötä välil vuoden aikana se stalker musta hahmo oli mun eesssä ja haamut uskon haamuihin koska tiiän kummitus talon aitin vanhemmat kuoli ja äiti peri tontin siin tontis kummittelee ei olla saatu taloo valmiiks ps kertokaa jos teille on käyny kummitus juttui
yli luonnoliset reaktiot plus haamut
nighmaredragon
1
<50
Vastaukset
- nighmaredragon
siis äidin vanhempien kaveri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351