näettekö asioita ennakkoon?

outoako765

Olen nähnyt muutamia asioita hieman ennen kuin ne ovat tapahtuneet, mielestäni tämä on todella outoa, enkä oikein usko itsekkään aina omia näkyjäni. Onko muilla tämmöisiä kokemuksia? näettekö asioita?

11

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lintti_Penkola_II

      Joo, tunnustan. Näin ennen unia, jotka toteutuivat ennemmin tai myöhemmin, jopa yli kahden tai kolmen vuoden viiveellä. En ikinä ole pystynyt käyttämän näitä enneunia millään tavalla hyväkseni. Nimittäin ne tilanteet, joista enneunia olen nähnyt, tulevat aivan yllättäen eteen ja ovat ohi lähes samantien, kun tajuan, että olen jo kokenut tämän kerran. Nyt nämä enneunet ovat loppuneet. Luulen että aikani alkaa olla lopussa täällä maanpäällä.

      • täysin sama juttu mulla oon nyt 11v ja nään tosi paljon juttuja esim. oon nähny joiskus kylläkin pidempiä aikojakin etukäteen esim pisin joka mulla on ollut on koulussa melkein 10sek mut mun mielestä sitä pitäis vaan harjoitella ja parannella ja lopuksi sä voit käyttää miten vaan haluut


      • magiatutkija kirjoitti:

        täysin sama juttu mulla oon nyt 11v ja nään tosi paljon juttuja esim. oon nähny joiskus kylläkin pidempiä aikojakin etukäteen esim pisin joka mulla on ollut on koulussa melkein 10sek mut mun mielestä sitä pitäis vaan harjoitella ja parannella ja lopuksi sä voit käyttää miten vaan haluut

        tarkoitin että mä oon 11v


    • Lintti_Penkola_II

      Minulla ikää nelinkertaisesti. Ja enneunet edelleen kadoksissa. Jos näen tavallisia unia, olen jumissa jossakin isossa ja sekavassa rakennuksessa(?). Tulevaisuus on täysin hämärän peitossa, niin unissa kuin valveilla ollessanikin.

      • Näinkävi

        Minulla ikää hiukan enemmän kuin sinulla, olen 47. Pari kolme kertaa enteitä nähnyt, kerran enteen kuullut (telepatiaviesti, selvä sellainen ja selvinpäin unen ja hereilläolon rajatilassa vastaanotettuna).

        Lisäksi jänniä ufounia, joista herättyäni takaraivo värisee ja on lämmin.

        Nämä ovat enemmänkin jo taakse jääneitä kokemuksia. Ne kokemukset rikastuttivat elämääni, toivat pohdintoihini vastauksia.


    • wertyuio

      Näkyy aina välillä,unissa ja joskus vaiston muodossa. Ihan normaalia ku hengittäminen.

    • Peeblebrock

      Muistan kun katsoin tv:stä elokuvaa 'The Man Who Fell To Earth'. Oli kohtaus, jossa nainen kysyy mieheltä: 'What is it like in there?' tarkoittaen tämän kotiplaneettaa. Juuri ennen tätä repliikkiä kuulin sen mielessäni aivan samanlaisena kuin hetkeä myöhemmin elokuvassa. Tämän voisi selittää sillä että olen nähnyt tuon filmin joskus vuosia sitten ja repliikki on tarttunut mielen sopukoihin.

    • ähvätti

      Kerran olin unessa kasvihuoneella ja hyvällä fiiliksellä, yhtäkkiä linnut hiljenivät, taivas tummui ja ylleni laskeutui todella painostava tunne. Radio vain soitti kovalla, enkä uskaltanut sitä sammuttaa. Jokainen voi tykönään miettiä mitkä kasvikset poliisi takavarikoi pari päivää tämän JÄLKEEN. Olisin voinut tehdä tuon unen mukaan ja hävittää nuo kasvuvaiheessaan stressiä aiheuttavat pensaat, vaan ei, vuosi vankeutta. Ensi kerralla teen, kuten unessa kehoitetaan. Ehkä.

    • OnNähty

      Olen nähnyt unessa paikkoja, joissa en ole käynyt aiemmin sekä erään enstisen asunnon lähiympäristössä olevan aukion
      ym.

    • Mievuannäjen

      Viime yönä näin unen, että pressallemme oli syntynyt poikavauva. Se oli oudosti jonkinlaisen karsinan sisällä, joka oli valkoiseksi maalattu ja karsinan rimat olivat ohuet. Ihmettelin, kun äitiä ei näkynyt missään, mutta isä sentään nukkui karsinan toisella puolella. Nyt luin lehdestä, että A. Kutrin tahtoo, ettei nattoo tule liian lähelle Ison Nuapurin rajoja... eli pitäisi laittaa karsina-alue manner-Suomen ja Venäjän välille, eli Itä-Suomeen. Hmm. Se uni todella totteutu.

    • pommitushervantaan

      Näin useita kertoja unta, ennen 9/11, kuinka lentokone oli törmäyskursilla näsineulaan. Se tuntui järjettömältä unelta ja ahdisti.
      Ukrainan sota näkyi useita kertoja unissani naton pommikoneiden armadana kohti kaakkoa. Vai onko tämä vasta tulossa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe