näin kesällä hollantilaisessa fantasia kaupassa tod hienoja tsh hahmoja.hahmot oli noin 30 cm korkeita,osa rintakuvia ja osa kokonaisia hahmoja.ne mksoivat siä n.80 euroo.
saikohan kukaan selvää mitä tarkoitan?onkohan suomessa mahd.myynnissä näitä kyseisiä hahmoja?
tsh hahmot
6
778
Vastaukset
- minä
www.lordoftherings.net
- pirulane
kiitti osoiteesta.
löysin valokuvan niistä figuureista mitä oli siä hollannissa myynnissä.niissä oli puiset jalustat ja ne oli kaikki rintakuvia.eli ei samoja mitä tua tsh kaupassa on.
lisää vain vihjeitä... - Nimloth
pirulane kirjoitti:
kiitti osoiteesta.
löysin valokuvan niistä figuureista mitä oli siä hollannissa myynnissä.niissä oli puiset jalustat ja ne oli kaikki rintakuvia.eli ei samoja mitä tua tsh kaupassa on.
lisää vain vihjeitä...tällainen osoite tuli mulla mieleen:
www.tolkienshop.com
Se on hollantilainen nettikauppa, ja sieltä pystyy tilaamaan ilman luottokorttiakin. Figuurit löytyvät varmaan "Peter Jackson- osastolta".
Toinen voisi olla
www.tolkientown.com
Se tosin on jenkkiyritys, joten tilaaminen on varmaankin hankalampaa... - arwen úndomiel
Nimloth kirjoitti:
tällainen osoite tuli mulla mieleen:
www.tolkienshop.com
Se on hollantilainen nettikauppa, ja sieltä pystyy tilaamaan ilman luottokorttiakin. Figuurit löytyvät varmaan "Peter Jackson- osastolta".
Toinen voisi olla
www.tolkientown.com
Se tosin on jenkkiyritys, joten tilaaminen on varmaankin hankalampaa...moi!
siis vähän tsh on hyvä ja legolas on kyl ihan paras... mä en pahemmin kyl tartte noita osoitteita, kun tiiän ne jo... mä oon tosi hyper super suuri tsh fani, joten kaikki muutkin kirjotelkaa mulle... - kysynpä vaa
arwen úndomiel kirjoitti:
moi!
siis vähän tsh on hyvä ja legolas on kyl ihan paras... mä en pahemmin kyl tartte noita osoitteita, kun tiiän ne jo... mä oon tosi hyper super suuri tsh fani, joten kaikki muutkin kirjotelkaa mulle...jos kerran tiedät niitä osoitteita et siite viittis kertoo niitä?löytyiskö mitää suomesta??
- joo
kysynpä vaa kirjoitti:
jos kerran tiedät niitä osoitteita et siite viittis kertoo niitä?löytyiskö mitää suomesta??
no yks ois ainakin www.theonering.net tau joku semmonen en muista, et oliko se net vai com. sittenhän on just www.thelordoftherings.com/net ja en oo ihan varma, et onko www.tarusormustenherrasta.fi/net/com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876