muute vaa kivaa juttu seuraa

Daveddd

Moi, mitä teet juuri nyt ?

4

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokoomuksestakepu

Haluisin muuten vaan seuraa naisista. Ei mitään madonnii kun kunnon barbarii ja peppuun tunkevia blondeja. Joskus kiinnostais noi naisen vaatteetkin jne.. Niitä saa sitten kepusta työtä vastaan ja paitaa pitkänäkin. Harmittaa noi reissut unioniin. Otampa tosta sut sun käskystä ja tungen paidallesi ja ohimennen kyselen tota ison johtajan paikkaan. Sää, sää, sää. Etkö sä yhtään ajattele muita? Sä täällä kaikki vaan tapat olemassaolollasi ja nyt itses. Meillä olis kyllä ollut täällä kunnon kaappihomojen bileet ja työvoimapoliittinen hyvinkiuluttautunut natkuttaja. Mene nyt sinne naisten osastolle. Nyt ne tappaa sut. Ei tartte teen sen ihan itse.

• pusinusi

Oisin noiden naisten kassa mutta kun ei ne mua naisena pidä ja sit heist tehdään vaan musaa ja leffaa. Serkun ja setatädin kaa saa olla jos heit nuolee. Sit mun pitää etukäteen susien kaatamisen uhalla kertoa seksihaaveistani. Siit tulee sit jotain keltaista muisteltavaa.

• Anonyymi

Yksineläjänä viettelen aikaa, välillä kavereiden kanssa ja hyvin viihdyn myös yksin. Aseksuaalina ei deittistressitkään paina, joten mikäs tässä. Mukava harrastus on esimerkiksi omien yrttien kasvatus, vaikka sen aika alkaakin juuri nyt olla ohi. Tällä hetkellä parasta on kynttilöiden polttelu, kaapista kaivetut mukavat syysvaatteet ja kansalaisopiston kurssit. Töissä on tähän aikaan kiirettä sopivasti. Juuri nyt surffailen vaan netissä, selvisin juuri netflix-maratoonista.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      4989
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3369
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2680
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1737
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1332
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      225
      1170
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1015
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      52
      897
    Aihe