Moi, mitä teet juuri nyt ?
muute vaa kivaa juttu seuraa
4
79
Vastaukset
- kokoomuksestakepu
Haluisin muuten vaan seuraa naisista. Ei mitään madonnii kun kunnon barbarii ja peppuun tunkevia blondeja. Joskus kiinnostais noi naisen vaatteetkin jne.. Niitä saa sitten kepusta työtä vastaan ja paitaa pitkänäkin. Harmittaa noi reissut unioniin. Otampa tosta sut sun käskystä ja tungen paidallesi ja ohimennen kyselen tota ison johtajan paikkaan. Sää, sää, sää. Etkö sä yhtään ajattele muita? Sä täällä kaikki vaan tapat olemassaolollasi ja nyt itses. Meillä olis kyllä ollut täällä kunnon kaappihomojen bileet ja työvoimapoliittinen hyvinkiuluttautunut natkuttaja. Mene nyt sinne naisten osastolle. Nyt ne tappaa sut. Ei tartte teen sen ihan itse.
- pusinusi
Oisin noiden naisten kassa mutta kun ei ne mua naisena pidä ja sit heist tehdään vaan musaa ja leffaa. Serkun ja setatädin kaa saa olla jos heit nuolee. Sit mun pitää etukäteen susien kaatamisen uhalla kertoa seksihaaveistani. Siit tulee sit jotain keltaista muisteltavaa.
- Anonyymi
Yksineläjänä viettelen aikaa, välillä kavereiden kanssa ja hyvin viihdyn myös yksin. Aseksuaalina ei deittistressitkään paina, joten mikäs tässä. Mukava harrastus on esimerkiksi omien yrttien kasvatus, vaikka sen aika alkaakin juuri nyt olla ohi. Tällä hetkellä parasta on kynttilöiden polttelu, kaapista kaivetut mukavat syysvaatteet ja kansalaisopiston kurssit. Töissä on tähän aikaan kiirettä sopivasti. Juuri nyt surffailen vaan netissä, selvisin juuri netflix-maratoonista.
- Anonyymi
Haluan seksiä tuntemattoman kanssa. Kirjoita tähän https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLScezodjThNUnIkoEYud_mAe7_zpbotn4F2NLYMG-bVqcUsBrA/viewform
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818