Minulla on reilu 7 kuukauden ikäinen colliepoika. Etsin jotain toista nappulaa jota vois syöttää tuolle.
Nyt on syönyt tammikuusta asti Profine kana-peruna-nappuloita. On sopinut hyvin ja hinta on sopiva (44,90€ 15kg). Söi meille tullessaan royal canin-nappuloita mutta ne eivät sopineet.
Etsinnässä ois toinen kohtuuhintainen nappula nykyisen rinnalle.
colliepennulle hyvä ruoka
7
107
Vastaukset
- asdasdasdasda
Miksi tarvitset rinnalle toisen nappulan?
Jos nappula on jo hyvää, niin suosittelen rinnalle ihan aitoa raakaa lihaa/sisäelimiä, joista koira saa hyviä bakteereja ja ravinteita nappuloita luonnollisemmassa muodossa. - Koirakkolin
Höpsö jos muona passaa niin jatkat sillä tosiaan :)
Lihaa on suotavaa toki lisätä joukkoon niin saa monipuolisesti ravintoa. Mullakin koirat syö mitkä kyseiselle yksilölle sopii yhdelle menee nenä päähän proplan performance ja lopulle kahdelle brit caret. Koiran keho kertoo ei se merkki tai pussin kylki päivän päätteeksi niin plus ulosteen laatu! ;) - colliepentu
Sillä kyselen että sais välillä syöttää muutakin kuin yhtä samaa. Vaihtaisin välillä muihinkin nappuloihin.
- ainaaaaanana
Ei kannata todellakaan vaihdella koko ajan ruokia, suosittelen esim, että annat aamulla lihaa ja illalla nappulaa, niitähän ei suositella antamaan yhtä aikaa. Siinä on monipuolista jo. Pari kertaa viikossa luu järsittäväksi niin pysyy hampaat kunnossa.
- AikaAjatus
Niistä sulamisajoista pakko linkittää kun samaa kuullut liikkeidenkin sanovan ettei kuivatavaraa ja lihaa samanaikaisesti vaan tämän mukaan se ei taas pitäisi paikkansa (henkilö joka on tutkinut syvemmin koirien ruokintaa) http://www.katiska.info/ruokinta/ruokintatyylit/eri-sulamisajat-ovat-murhaa/
- eieieiei
Miksi syöttää pelkkää nappulaa??? Siksi että tulee halvaksi? En ymmärrä..
- pozzy
Nappulamerkin vaihtaminen ei todellakaan tuo monipuolisuutta ruokintaan, niin samankaltaisia ne ovat. Samoin kuin kaikki edelliset, kehotan antamaan tuoreruokalisäystä nappulan joukkoon. Siitä ainakin tietää, mitä antaa toisin kuin nappulasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637