Minulla on reilu 7 kuukauden ikäinen colliepoika. Etsin jotain toista nappulaa jota vois syöttää tuolle.
Nyt on syönyt tammikuusta asti Profine kana-peruna-nappuloita. On sopinut hyvin ja hinta on sopiva (44,90€ 15kg). Söi meille tullessaan royal canin-nappuloita mutta ne eivät sopineet.
Etsinnässä ois toinen kohtuuhintainen nappula nykyisen rinnalle.
colliepennulle hyvä ruoka
7
195
Vastaukset 7
- asdasdasdasda
Miksi tarvitset rinnalle toisen nappulan?
Jos nappula on jo hyvää, niin suosittelen rinnalle ihan aitoa raakaa lihaa/sisäelimiä, joista koira saa hyviä bakteereja ja ravinteita nappuloita luonnollisemmassa muodossa. - Koirakkolin
Höpsö jos muona passaa niin jatkat sillä tosiaan :)
Lihaa on suotavaa toki lisätä joukkoon niin saa monipuolisesti ravintoa. Mullakin koirat syö mitkä kyseiselle yksilölle sopii yhdelle menee nenä päähän proplan performance ja lopulle kahdelle brit caret. Koiran keho kertoo ei se merkki tai pussin kylki päivän päätteeksi niin plus ulosteen laatu! ;) - colliepentu
Sillä kyselen että sais välillä syöttää muutakin kuin yhtä samaa. Vaihtaisin välillä muihinkin nappuloihin.
- ainaaaaanana
Ei kannata todellakaan vaihdella koko ajan ruokia, suosittelen esim, että annat aamulla lihaa ja illalla nappulaa, niitähän ei suositella antamaan yhtä aikaa. Siinä on monipuolista jo. Pari kertaa viikossa luu järsittäväksi niin pysyy hampaat kunnossa.
- AikaAjatus
Niistä sulamisajoista pakko linkittää kun samaa kuullut liikkeidenkin sanovan ettei kuivatavaraa ja lihaa samanaikaisesti vaan tämän mukaan se ei taas pitäisi paikkansa (henkilö joka on tutkinut syvemmin koirien ruokintaa) http://www.katiska.info/ruokinta/ruokintatyylit/eri-sulamisajat-ovat-murhaa/
- eieieiei
Miksi syöttää pelkkää nappulaa??? Siksi että tulee halvaksi? En ymmärrä..
- pozzy
Nappulamerkin vaihtaminen ei todellakaan tuo monipuolisuutta ruokintaan, niin samankaltaisia ne ovat. Samoin kuin kaikki edelliset, kehotan antamaan tuoreruokalisäystä nappulan joukkoon. Siitä ainakin tietää, mitä antaa toisin kuin nappulasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525