Hei palstalaiset!

Ihanaa saada istahtaa rauhassa kirjoittamaan palstallekin, kaikkien tohinoitten jälkeen. Kaikenlaista kiirettä on pitänyt, milloin kotoa lähdettävä mahdollisten ostajien takia, nypittävä joka roska lattialta, ja yleiskatsaus siistiyteen:D

Juuri kun olin jo vaihtanut myyjäfirmaa, järjesti edellinen välittäjä ruuhkan hätäpäissään, täksi illaksi ja huomenaamulla jo 8.30. Huh, enpä taida lähteä minnekkään, syynätköön rauhassa ympärilleen, minä aion istua koneella. Annan täydet vapaudet tutkia uuneista jääkaappeihin, mutta koneella istun kuin tatti.

Huomenna, kun lapset järjestivät syntymäpäiväkseni jalkahoidon kotona 12,30 niin otan sen justa tarpeellisena lepotaukona:D
Mukavaa saada höpöttää sydämensä halusta, eikä olla aina menossa! Tuntuukin jo orjuuttavalta katsoa koti aina ostajan silmin, vaikka siisteydestä toki pidänkin.

Joku päivä sitten putosi huopa lattialle sohvalta, ja oli ihan nautinto antaa sen olla vaan, kun ei ketään ollut tulossa! Leivänmurenatkin leikkuulaudalla oli ihan kodikkaita taas.

Illan aurinko helli niin kauniin lämpimästi poskeani, kun ehdin vilkaista Emmerdalin loppuosaa, ihan olin onnellinen iltarauhasta, samaa toivotan teillekin palstalla:)

21

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorry kun en tullut kirjoittaneeksi, miksi Rain Elon videon laitoin :) Kas'kun toivon uuden asuntoni Vantaalle, missä nuorimmaiseni ja poikanikin asuu, ja nyt pojantyttären perhe pienen Rain poikansa kanssa. Jäisi Espoon aika osaltani ohi, ehkä saisin viettää loppuaikani lähempänä omaisiani.

• Tiedätkö kun laitat omaistesi kuvia tänne Internettiin --voi kuka tahansa niitä avata --ja mikä vielä Ne jotka kuvan aoli aukassyt Naamakirjassa on kaikkien Sivulle mahdollisuus mennä -
        Se on ainakin minun Feispuukissani kielletty -- ei saa lähettää eteenpäin -- on aina kysyttävä lupa -- Näissäkin on omat säännöt -- Ei ihme että moni ei halua Nimittäin Facebook / sivuja.

• buuuuuuuuuu110
        ullamirjami kirjoitti:

Tiedätkö kun laitat omaistesi kuvia tänne Internettiin --voi kuka tahansa niitä avata --ja mikä vielä Ne jotka kuvan aoli aukassyt Naamakirjassa on kaikkien Sivulle mahdollisuus mennä -
        Se on ainakin minun Feispuukissani kielletty -- ei saa lähettää eteenpäin -- on aina kysyttävä lupa -- Näissäkin on omat säännöt -- Ei ihme että moni ei halua Nimittäin Facebook / sivuja.

Tietääkö ulla-m, että jos teet elämässäsi vaikka yhden ainoan googlehaun, se jää ikuisesti internettiin.!
        FBI kyllä sinut löytää.

• blbblab
        ullamirjami kirjoitti:

Tiedätkö kun laitat omaistesi kuvia tänne Internettiin --voi kuka tahansa niitä avata --ja mikä vielä Ne jotka kuvan aoli aukassyt Naamakirjassa on kaikkien Sivulle mahdollisuus mennä -

Jos laittaa tänne profiiliin oikean nimensä, se löytyy facebook profiili löytyy heti. Kuvineen.

• buuuuuuuuuu110 kirjoitti:

Tietääkö ulla-m, että jos teet elämässäsi vaikka yhden ainoan googlehaun, se jää ikuisesti internettiin.!
        FBI kyllä sinut löytää.

Kuules nyt --- kun menen Gookleen en rekisteröidy -- ja nämä minun täälä aloittamani Kalasääksi aloitukset on ihan kivaa luettavaa ja ne löytyy kokonaisena Gooklesta v vuonna 2012 kun laitoin sen eneimmäisen ,on kiva lukea sieltä ,saa paljon tietoa pesinnästä ja mitä minäkin päivänä tapahtui . ---ei siinä ole mitään pahaa -Sinnevaan Feispuukki on pikkusen eriasia varsinkin jos ei Tee omaasivuaan oilei --estot on itse hyvä laittaa ,sinne ei sivullisilla ole sillon asiaa-

• bookki
        ullamirjami kirjoitti:

Kuules nyt --- kun menen Gookleen en rekisteröidy -- ja nämä minun täälä aloittamani Kalasääksi aloitukset on ihan kivaa luettavaa ja ne löytyy kokonaisena Gooklesta v vuonna 2012 kun laitoin sen eneimmäisen ,on kiva lukea sieltä ,saa paljon tietoa pesinnästä ja mitä minäkin päivänä tapahtui . ---ei siinä ole mitään pahaa -Sinnevaan Feispuukki on pikkusen eriasia varsinkin jos ei Tee omaasivuaan oilei --estot on itse hyvä laittaa ,sinne ei sivullisilla ole sillon asiaa-

Ei mitään merkitystä, rekisteröityykö vai ei! Lakkaa olemasta yksinkertainen.......

• kevätväsymystä

Palsta on yhtä sääksenpesimistä nykyään. Ei kenenkään oman elämän kuviot nävy kiinnostavan ketään.. Varsinkin kun aloittajan elämä on nii poikkeavaa meijän muitten nähden. On ulkomaalaista sukua ja alotteetkin on taivait hipovia usein.Tykkään kyllä optimismista, mutta kun näinä ainkoina on niin vaikeaa monilla, ei koko palsta vejä samalla kuin ennen. Laps on aina nätti nuot tummatukkaiset kiharat hurmaa monet.

• eräslukija

Ei minusta ole pahitteksi omia asioita kirjoittaa, paljonkos täällä vähän salamyhkäisiä aiheitakin käsitellään. En sitäpaitsi usko sinisirkkuskan odottavan sen kummempaa osallistumista palstaasa, on hän senverran jo keitetty palstan liemissä. Olen lukenut hänen ajatuksiaan useinkin.

• jakolasku

Vapaa palsta vielä, kirjoittakoon kuka haluaa kotiasioistaan tai ei.

• sinisirkku

En ole ajatellut sen enempää kirjoittaessani, kuin omakohtaista ilon tunnetta saada "turista hetken" omalla palstalla. Jonkun vuoden olen ollut mukana, jpäällimmäisenä on jäänyt tunne ajatusteni jakamisen ilosta, joskus jopa myötämielisyyttäkin.

Tässä olen mielenkiinnolla kuunnellut pääministeriehdokkaiden keskustelua, mutta myönnettävä on pienen väsymyksen jo tuntuvan:D Vielä hetkeksi palaan tärkeämpiin näkymiin, kuin omat tämänhetkiset muutoshankkeeni, ei ne suuressa kokonaisuudessa vaikuta kuin omaan elämääni, moikka ja hyviä öitä!

• kysymyxiä

Tuliko kysyttyä lupa lapsen vanhemmilta kuvan julkaisuun, harvinainen nimikin kaikelle kansalle nyt kuulutettu. Onko tuo filippiinitausta niin hieno että kannattaaa mainostaa, pakolaisenako Suomeen tullut ?

• Pieni otos on minusta ikäpalstamme 70 "kaikesta kansasta", mutta onhan täälläkin todella kaikenlaisia olettajia.

Tämä elämään ja ihmisiin luottamaan oppinut isoäiti, on jo pyytänyt poistoa.

• varoituksensanaa

Näitä palstoja voi lukea kuka tahansa ja ottaa kuvat omaan käyttöönsä ja levitykseen ,ei niin kunniallisiin aina. Lupa vanhemmilta on aina oltava joka tapauksessa. Voihan sitä itseensä ja omaan elämäänsä luottaa, kertoa itsestään mitä haluaa ja levittää OMIA kuviaan. Näistä on tullut suuriakin ikävyyksiä sinislmäisten mummojen takia, kun ylpeilevät lapsenlapsillaan , mikä on tietysti ihan luonnolllinen asia. Kaikkihan ne on ihania ja kauniita. Nytkin olettajalle tuli letkautus, vaikka kirjoittaja itse tehnyt pahan virheen.

• varoituksensanaa kirjoitti:

Näitä palstoja voi lukea kuka tahansa ja ottaa kuvat omaan käyttöönsä ja levitykseen ,ei niin kunniallisiin aina. Lupa vanhemmilta on aina oltava joka tapauksessa. Voihan sitä itseensä ja omaan elämäänsä luottaa, kertoa itsestään mitä haluaa ja levittää OMIA kuviaan. Näistä on tullut suuriakin ikävyyksiä sinislmäisten mummojen takia, kun ylpeilevät lapsenlapsillaan , mikä on tietysti ihan luonnolllinen asia. Kaikkihan ne on ihania ja kauniita. Nytkin olettajalle tuli letkautus, vaikka kirjoittaja itse tehnyt pahan virheen.

Onhan pojan kuva ollut luvalla täällä jo 6 tunnin vanhana:D Herrinen jee, mitä kaikkia olettamuksia joutuu lukemaan. Isästäkin jo pakolaiseksi udellaan nimettömänä.
        Avion kautta hän sukuun on tullut, lapsenlapseni ollessa töissä Filippiineillä. Kielikurssin käynyt ja täystyöllistetty jo aikaa sitten täällä.

Eivät kaikki ole niin epäluuloisia kuin iäkkäät suomalaiset höh,..Twitterissä, Facebookissa on kuvia ja videoita isästä ja pojasta yllinkyllin ja nimellä! Kas kun ei mitään salattavaa ole, ei tarvitse piileskelläkään:D

Ystävällisin terveisin silti,

Tellervo Snell-Engeström

• sini-sirkku kirjoitti:

Onhan pojan kuva ollut luvalla täällä jo 6 tunnin vanhana:D Herrinen jee, mitä kaikkia olettamuksia joutuu lukemaan. Isästäkin jo pakolaiseksi udellaan nimettömänä.
        Avion kautta hän sukuun on tullut, lapsenlapseni ollessa töissä Filippiineillä. Kielikurssin käynyt ja täystyöllistetty jo aikaa sitten täällä.

Eivät kaikki ole niin epäluuloisia kuin iäkkäät suomalaiset höh,..Twitterissä, Facebookissa on kuvia ja videoita isästä ja pojasta yllinkyllin ja nimellä! Kas kun ei mitään salattavaa ole, ei tarvitse piileskelläkään:D

Ystävällisin terveisin silti,

Tellervo Snell-Engeström

Herrinen jee, sanoisin minäkin, kun luin aamulla noita kirjoituksia. Kas´kun ei jo linnaan tuomittu sinua? :=))

Mielestäni teet hyvän ratkaisun, kun jaksat muuttaa lähemmäksi noita pikkuisia ja tietenkin lapsiasi. Minä tein ratkaisun jo 9 vuotta sitten, enkä kadu yhtään. Paljosta olisin jäänyt paitsi, jos en olisi saanut kokea pienten lapsenlasteni kasvua, vailla omia työkiireitä, sillä silloin omani jäi vähälle huomiolle.

Kuunnellaan nyt, kuinka minut tuomitaan, kun jätin mieheni 100 km päähän, mutta ei hän ole sieltä mihinkään karannut ja kotikin on vielä tallella.

• Huh mikä pyry yllätti lenkillä, suuria trasuja tiheään kuin sipoolaisill,a tuli tuulen mukana naamaan.
      "Tule vaan kotiisi" sanoi mahd.ostaja lämpimästi, kun vielä hallissa juttelivat yli sovitun kellonajan.
      Minä tosin painelin keittiöön samaan kahvia mukiini, kesken kun jäi :D

Ps. Eihän nuo nettimaailmasta varoittajat tarkoita pahaa, päinvastoin varmaan, mielipiteitähän on vapaassa mediassa, niin monta kuin on mieltäkin, heippa

• mutta.jos

jos pedofilien kuvastoon Näitä palstoja voi lukea kuka tahansa ja ottaa kuvat omaan käyttöönsä ja levitykseen ,ei niin kunniallisiin aina.

• joskunjos

mutta jos tädillä olis munat, niin täti olis setä, tarkoitit varmaan.

• Oi joi mitä kaikkea täällä löytyykään, mutta linkki nyt ainakin on poistettu:D

Kiitos Ylläpidolle siitä. Ulkona paistaa aurinko taas täydeltä terältään, onkin ollut ihan huhtikuun ilma,...lunta, vettä reippaasti, ja aurinkoa. Perjantaipäivä, ja illan Emmerdale jatkaa viikon viimeisen kerran, ilmeisesti rauhoittuneenpana, mitä nyt Paddyn ja Rhonan liitto näyttää hajoavan.
        Ei ole ihmekään, miten kärsiikään luottamus huumeorjuuden valehtelusta ja epästabiiliuudesta.
        Cain taas tuntuu vakiintuneen viimein, vaikkakin nythän muistin vasta, rahan hankinta Moiralle meni taas laittomuuksiin Charityn kanssa yhteispelissä,...huh ja höh, mahtaakohan realyelämässäkin olla paljon tuollaisia, mitä on fiktiossa ahdettu samaan kylään?

Sarjamurhaajan kiinnisaaminen oli jännempiä mitä aikoihin olen nähnyt, piti ihan rentouttaa itsensä: "tää on vain näyteltyä" tää on vaan,...Sittenkin se vei mukanaan:D
        Hyvää viikoloppua kaikille!

• jjoutava

Kävin kirjakaupassa ja ostin siellä olleen ainoan kappaleen Seppo Jokisen "Hervantalainen" teoksesta. Onhan minun Hervantalaisena tunnettava paikkakunnan sivistysasioita sevverran kun komissario Koskinenki asuu Hervannassa ja on tutkinut rikosta jonka tapahtumapaikka on Hervanta. Mielestäni täällä ihmiset juttelee tuntemattomankin kanssa ja ovat ihan mukavia.

• Niinhän minäkin aiemmin olin Susmors'in kertomasta iloinnut. Olen ihan varma, kun hellittää jokin inhorealistinen näky tai mikä se nyt olikaan tapahtuma, niin palaa sama iloinen ja vapaa suhtautuminen elämän monimuotoisuuteen. Onhan asioita, joille emme voi mitään, tukea voimme antaa läheisillemme tarvittaessa:D

Pitääkin soittaa nuorimmaiselleni, kun 2 ystävätärtä samanikäistä kamppailee syövän loppuvaihetta, eri sairaaloissa vielä ja likka käy katsomassa molempia vuorollaan,...ihana tyttö onkin, mutta väsyy, voimiahan se vie sekin, heippa,... ja haliterkkuja kultasellesi:D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27