Kehuja olen kuullut. Onko käymisen arvoinen ravintola?
Tam Tam Rodos
3
293
Vastaukset
- Käypois
Mistä päättelet, että kehuja saaneessa ravintolassa ei kahnattaisi käydä? Itse en ole tuon nimisestä ravintolasta koskaan kuullutkaan.
PS En hallitse uutta matematiikkaakaan: 11 1 ei olekaan enää 12 kuten ennen. Mitä se mahtaa nykyisin olla? Kehuttiin täällä erästä A lla alkavaa ravintolaa 3 v sitten suu vaahdossa. Kävin ja petyin. Ruoka oli mikrossa lämmitettyä ja palvelu vielä huonompaa. Kyseinen ravintola sijaitsee tam tam ravintolasta ylöspäin. Terassi oli tiessä kiinni ja piha täynnä pakokaasua. Silti täällä ilmeisesti omistajarouva kehui paikkaa.
- Skasse
En ole tuon nimistä ravintolaa Rodoksella nähnyt, mutta ravintola nimeltä Tamam siellä kyllä on.Ruoka kohtuullista mutta palvelu hanurista,omistaja on ylimielinen kpää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331289Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56729- 42716
- 48693
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635