Työn kautta vai vihreä Playboy
Ketä aiot äänestää
13
58
Vastaukset
53v sama homma ku ennen eli en ketään
- eimuita
Minä äänestän omaa miestä.
- nn__
Sitä ainoaa vaihtoehtoa, Soinin porukkaa.
- TristamScanni
Fuck that Soini ei oo mikään vaihtoehto läpeensä kyyninen urapoliitikko; oppurtunisti
- nn__
TristamScanni kirjoitti:
Fuck that Soini ei oo mikään vaihtoehto läpeensä kyyninen urapoliitikko; oppurtunisti
Hah. Ainoa sanojensa takana seisova puoluejohtaja. Ei käänny takki kuten kaikilla muilla valtapuolueilla. Btw, ämä viesti ei tule puoluetoimistolta kuten esim. joillain muumiodemareilla. :)
- n.haloohei
nn__ kirjoitti:
Hah. Ainoa sanojensa takana seisova puoluejohtaja. Ei käänny takki kuten kaikilla muilla valtapuolueilla. Btw, ämä viesti ei tule puoluetoimistolta kuten esim. joillain muumiodemareilla. :)
Ai Soiniko ei muka takinkääntäjä?!? Mites noi viime eduskuntavaalit, kun persu otti hölmöiltä kansalaisilta murskajytkyn ja arvon puoluejohtaja kieltäytyi siitä huolimatta hallituspaikasta - sekä pääministerin tehtävästä!!! Millä tavalla se ei ole takinkääntämistä mielestäsi?? USKOMATONTA ETTÄ IHMISET VOI NÄIN OLLA TYHMIÄ!!! No mitä muuta sitä voi toisaalta persujen äänestäjiltä odotaakaan?
- ed--
Ts. Soini haluaa räyskyttää, ei olla oikeasti päättämässä asioista (hyvä tietenkin näin koko maan kannalta). Mutta miksi peruspersuäänestäjä ei tätä tajua???
- ed--
Soini itsessään on muuten ihan HELVETILLISEN fiksu ja viisas mies. Viisaampi kuin moni muu puoluejohtaja (Antti Rinne esim). Se ei silti poista sitä tosiasiaa, että hänen puolueensa ajamat asiat ovat kyllä aivan metsässä. Ja muu kaarti puolueen rivistössä on 99% paskaa. Sori... Äänestän vaikka vasemmistoliittoa mielummin...
- keksipä
Soinin porukassa löytyy uusia fiksuja tyyppejä, ehkäpä heistä joku. A.H.vaikka.
- n.haloohei
keksipä kirjoitti:
Soinin porukassa löytyy uusia fiksuja tyyppejä, ehkäpä heistä joku. A.H.vaikka.
Kuka helvetin A.H?? Kutsutaan ihmisiä niiden oikeilla nimillä - kiitos. Kaikki meistä ei ole kiinnostuneita opettelemaan jonkun marginaalihullujen puolueen ehdokkaita nimikirjaimilta... Perussuomalaiset ovat muuten keränneet suurimman osan äänestäjistään vasemmistosta. Miten tämä mielestänne pelaa yhteen puolueen äärikonservatiivisen arvopohjan kanssa? 50% kansasta saisi helposti olla äänestämättä mielestäni... Pöh, puran vaan vitutusta, sori ;)
- puravaan
n.haloohei kirjoitti:
Kuka helvetin A.H?? Kutsutaan ihmisiä niiden oikeilla nimillä - kiitos. Kaikki meistä ei ole kiinnostuneita opettelemaan jonkun marginaalihullujen puolueen ehdokkaita nimikirjaimilta... Perussuomalaiset ovat muuten keränneet suurimman osan äänestäjistään vasemmistosta. Miten tämä mielestänne pelaa yhteen puolueen äärikonservatiivisen arvopohjan kanssa? 50% kansasta saisi helposti olla äänestämättä mielestäni... Pöh, puran vaan vitutusta, sori ;)
ole hyvä.
Siis 50% kansasta elää ja haluavat elää erilaista elämää, kuin sinä elät?
- Vaiolikoseelosta
Tekevät nuo jotain muutakin. Maailmassa ja maailmattomuudessa olosta tuli isompi ongelma.
- handsome__
blayboy on aina hyvä valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483