Ketä aiot äänestää

TristamScanni

Työn kautta vai vihreä Playboy

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 53v sama homma ku ennen eli en ketään

    • eimuita

      Minä äänestän omaa miestä.

    • nn__

      Sitä ainoaa vaihtoehtoa, Soinin porukkaa.

      • TristamScanni

        Fuck that Soini ei oo mikään vaihtoehto läpeensä kyyninen urapoliitikko; oppurtunisti


      • nn__
        TristamScanni kirjoitti:

        Fuck that Soini ei oo mikään vaihtoehto läpeensä kyyninen urapoliitikko; oppurtunisti

        Hah. Ainoa sanojensa takana seisova puoluejohtaja. Ei käänny takki kuten kaikilla muilla valtapuolueilla. Btw, ämä viesti ei tule puoluetoimistolta kuten esim. joillain muumiodemareilla. :)


      • n.haloohei
        nn__ kirjoitti:

        Hah. Ainoa sanojensa takana seisova puoluejohtaja. Ei käänny takki kuten kaikilla muilla valtapuolueilla. Btw, ämä viesti ei tule puoluetoimistolta kuten esim. joillain muumiodemareilla. :)

        Ai Soiniko ei muka takinkääntäjä?!? Mites noi viime eduskuntavaalit, kun persu otti hölmöiltä kansalaisilta murskajytkyn ja arvon puoluejohtaja kieltäytyi siitä huolimatta hallituspaikasta - sekä pääministerin tehtävästä!!! Millä tavalla se ei ole takinkääntämistä mielestäsi?? USKOMATONTA ETTÄ IHMISET VOI NÄIN OLLA TYHMIÄ!!! No mitä muuta sitä voi toisaalta persujen äänestäjiltä odotaakaan?


      • ed--

        Ts. Soini haluaa räyskyttää, ei olla oikeasti päättämässä asioista (hyvä tietenkin näin koko maan kannalta). Mutta miksi peruspersuäänestäjä ei tätä tajua???


      • ed--

        Soini itsessään on muuten ihan HELVETILLISEN fiksu ja viisas mies. Viisaampi kuin moni muu puoluejohtaja (Antti Rinne esim). Se ei silti poista sitä tosiasiaa, että hänen puolueensa ajamat asiat ovat kyllä aivan metsässä. Ja muu kaarti puolueen rivistössä on 99% paskaa. Sori... Äänestän vaikka vasemmistoliittoa mielummin...


      • keksipä

        Soinin porukassa löytyy uusia fiksuja tyyppejä, ehkäpä heistä joku. A.H.vaikka.


      • n.haloohei
        keksipä kirjoitti:

        Soinin porukassa löytyy uusia fiksuja tyyppejä, ehkäpä heistä joku. A.H.vaikka.

        Kuka helvetin A.H?? Kutsutaan ihmisiä niiden oikeilla nimillä - kiitos. Kaikki meistä ei ole kiinnostuneita opettelemaan jonkun marginaalihullujen puolueen ehdokkaita nimikirjaimilta... Perussuomalaiset ovat muuten keränneet suurimman osan äänestäjistään vasemmistosta. Miten tämä mielestänne pelaa yhteen puolueen äärikonservatiivisen arvopohjan kanssa? 50% kansasta saisi helposti olla äänestämättä mielestäni... Pöh, puran vaan vitutusta, sori ;)


      • puravaan
        n.haloohei kirjoitti:

        Kuka helvetin A.H?? Kutsutaan ihmisiä niiden oikeilla nimillä - kiitos. Kaikki meistä ei ole kiinnostuneita opettelemaan jonkun marginaalihullujen puolueen ehdokkaita nimikirjaimilta... Perussuomalaiset ovat muuten keränneet suurimman osan äänestäjistään vasemmistosta. Miten tämä mielestänne pelaa yhteen puolueen äärikonservatiivisen arvopohjan kanssa? 50% kansasta saisi helposti olla äänestämättä mielestäni... Pöh, puran vaan vitutusta, sori ;)

        ole hyvä.
        Siis 50% kansasta elää ja haluavat elää erilaista elämää, kuin sinä elät?


    • Vaiolikoseelosta

      Tekevät nuo jotain muutakin. Maailmassa ja maailmattomuudessa olosta tuli isompi ongelma.

    • handsome__

      blayboy on aina hyvä valinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      66
      2842
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2246
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2188
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      142
      1849
    5. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      147
      1474
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1464
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      472
      1244
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1224
    9. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      8
      1096
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1039
    Aihe