Ketä aiot äänestää

TristamScanni

Työn kautta vai vihreä Playboy

13

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 53v sama homma ku ennen eli en ketään

    • eimuita

      Minä äänestän omaa miestä.

    • nn__

      Sitä ainoaa vaihtoehtoa, Soinin porukkaa.

      • TristamScanni

        Fuck that Soini ei oo mikään vaihtoehto läpeensä kyyninen urapoliitikko; oppurtunisti


      • nn__
        TristamScanni kirjoitti:

        Fuck that Soini ei oo mikään vaihtoehto läpeensä kyyninen urapoliitikko; oppurtunisti

        Hah. Ainoa sanojensa takana seisova puoluejohtaja. Ei käänny takki kuten kaikilla muilla valtapuolueilla. Btw, ämä viesti ei tule puoluetoimistolta kuten esim. joillain muumiodemareilla. :)


      • n.haloohei
        nn__ kirjoitti:

        Hah. Ainoa sanojensa takana seisova puoluejohtaja. Ei käänny takki kuten kaikilla muilla valtapuolueilla. Btw, ämä viesti ei tule puoluetoimistolta kuten esim. joillain muumiodemareilla. :)

        Ai Soiniko ei muka takinkääntäjä?!? Mites noi viime eduskuntavaalit, kun persu otti hölmöiltä kansalaisilta murskajytkyn ja arvon puoluejohtaja kieltäytyi siitä huolimatta hallituspaikasta - sekä pääministerin tehtävästä!!! Millä tavalla se ei ole takinkääntämistä mielestäsi?? USKOMATONTA ETTÄ IHMISET VOI NÄIN OLLA TYHMIÄ!!! No mitä muuta sitä voi toisaalta persujen äänestäjiltä odotaakaan?


      • ed--

        Ts. Soini haluaa räyskyttää, ei olla oikeasti päättämässä asioista (hyvä tietenkin näin koko maan kannalta). Mutta miksi peruspersuäänestäjä ei tätä tajua???


      • ed--

        Soini itsessään on muuten ihan HELVETILLISEN fiksu ja viisas mies. Viisaampi kuin moni muu puoluejohtaja (Antti Rinne esim). Se ei silti poista sitä tosiasiaa, että hänen puolueensa ajamat asiat ovat kyllä aivan metsässä. Ja muu kaarti puolueen rivistössä on 99% paskaa. Sori... Äänestän vaikka vasemmistoliittoa mielummin...


      • keksipä

        Soinin porukassa löytyy uusia fiksuja tyyppejä, ehkäpä heistä joku. A.H.vaikka.


      • n.haloohei
        keksipä kirjoitti:

        Soinin porukassa löytyy uusia fiksuja tyyppejä, ehkäpä heistä joku. A.H.vaikka.

        Kuka helvetin A.H?? Kutsutaan ihmisiä niiden oikeilla nimillä - kiitos. Kaikki meistä ei ole kiinnostuneita opettelemaan jonkun marginaalihullujen puolueen ehdokkaita nimikirjaimilta... Perussuomalaiset ovat muuten keränneet suurimman osan äänestäjistään vasemmistosta. Miten tämä mielestänne pelaa yhteen puolueen äärikonservatiivisen arvopohjan kanssa? 50% kansasta saisi helposti olla äänestämättä mielestäni... Pöh, puran vaan vitutusta, sori ;)


      • puravaan
        n.haloohei kirjoitti:

        Kuka helvetin A.H?? Kutsutaan ihmisiä niiden oikeilla nimillä - kiitos. Kaikki meistä ei ole kiinnostuneita opettelemaan jonkun marginaalihullujen puolueen ehdokkaita nimikirjaimilta... Perussuomalaiset ovat muuten keränneet suurimman osan äänestäjistään vasemmistosta. Miten tämä mielestänne pelaa yhteen puolueen äärikonservatiivisen arvopohjan kanssa? 50% kansasta saisi helposti olla äänestämättä mielestäni... Pöh, puran vaan vitutusta, sori ;)

        ole hyvä.
        Siis 50% kansasta elää ja haluavat elää erilaista elämää, kuin sinä elät?


    • Vaiolikoseelosta

      Tekevät nuo jotain muutakin. Maailmassa ja maailmattomuudessa olosta tuli isompi ongelma.

    • handsome__

      blayboy on aina hyvä valinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe