Vanha talo kaipaa huoltomaalausta ja löysin asiallisen oloisen maalarin, mutta hän pääsisi tulemaan vasta Heinäkuussa. Hänen mukaansa heinäkuussakin voi vielä hyvin maalata, mutta mitä palstan veljet ovat asiasta mieltä?
Vastaukset 7
- hauskaa_pitää_olla
Katso kalenteria. Heinäkuu on kesäaikaa. Onko tämä joku vitsi?
- BauHerr
Olen maalannut ja myös maalauttanut heinäkuussa. Mikä siinä voisi olla ongelma? Kärpäset? Hyttyset?
- TYÄMIES
On se nyt saatana yksi työmaa keskellä heinäkuuta tulla maalamaan!!
- Jyrpä
Jonkun tiedon mukaan kevät ja ennen juhannusta olisi parasta aikaa maalata?
- jotain_tolkkua
Paras aika on eri asia kuin järkevä maalauskausi. Jos kysyisit maalausta syyskuussa niin siinä olisi tolkkua. Syyskuussakin maalataan. Silloin sää vaikuttaa eli pitää olla maalauskeliä.
- ygjkk
Meillä maalailtiin vielä lokakuussa. Ilman kosteus ei tainnut ihan 100 % vielä olla päiväaikaan.
- muuten_vaan_
Voihan sitä maalata koska vaan. Toinen asia on tuleeko siitä kunnollista tulosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1031279Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️89769Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473