Kalle Isokallio, oligarkki

koloppakko

Isokallio hyökkäsi törkeästi suomalaista ay-liikettä ja vasemmistoa vastaan jälkiviisaissa. Melko psyko katse silmissää. Eihän tuosta puutu kuin ruskea paita.

6

1749

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takjii

Potkut saanut yritysjohtaja.

• morjesenolemikään

Asenteisiin on hyvin vaikea vaikuttaa. Jos joku on koko lapsuutensa kuullut, kuinka "prolet" ovat pahasta, siten sellaiset puhuu ja ajattelee. Itse en ymmärrä, miksi kukaan vihaa köyhistä kansanosista ponnistaneita, maksavat usein enemmän verojakin kuin rikkaat. Mulle onneksi sanottiin lapsuudessani, että ihmiset eivät ole ihmisiä kummempia; ylipäätään ihmisten arvottaminen ihmisarvossa taloudellisen pärjäämisen perusteella määriteltiin noloksi ja sivistymättömäksi käytökseksi.

Olen melko nuori ihminen, tuntenut tai ainakin tiennyt ihmisiä kaikista yhteiskuntaluokista: eniten rahan ja omaisuuden määrän perusteella ihmisiä arvottavat rikkaat, keskituloiset haluavat vain säilyttää verotasonsa kohtuullisena ja ahneet möykkäävät eniten verotusta vastaan, jos sillä autettaisiin köyhimpiä. Pelottavaa tollasten isomitäliekallioiden vihan kohdalla on se, että ihan oikeasti erittäin iso prosentti Suomen maan kansasta jotka on vaaleissa äänioikeutettuja, eivät tiedä maansa historiaa. Eivät tiedä sitä, että jopa samoissa suvuissa suvut jakautui valkoisiin ja punaisiin kansalaissodassa vuonna 1918, että tää maa Suomi on sangen sisäsiiittoinen hyvin pieni kansa ja että sikäli jokaisen suomalaisen sukuun joka tässä maassa on yli sata vuotta asunut, kuuluu sekä valkoisia että punaisia. On skitsofreenista, että tai jos joku kukaan - mikään- haluaa herättää vihaa. Mitä omastakin suvustani historiasta tiedän, niin siellä valkoisiin liittyneet serkut taisteli punaisiin liitttyneitä serkkujansa vastaan, tsaarin vallan jälkeisessä kaaoksessa. Kaikki oli tavallisia ihmisiä, kunnollisia tavallisia suomalaisia.

Isomöllökältä tekis mieli kysyä, että kaipaako hän takaisin yhteiskuntaa jossa vain osalla kansasta oli ihmisoikeudet. Ja itse en sen kirjoja lue, mutta sivistyneen sukulaisen luona olen lukenut, ja ainakin kirjailijana surkea. Isomöllökkää = Isokallio arvostaa enemmän nekin = vasemmiston julkinen äänestäjäkunta joita se mediassa vihaa, kuin vaikka mä nimetön, joka kirjoitan tänne Suomi24:n. Miten joku voi kirjoittaa sellaista p*skaa, kuin kirja "Venttiili- Ville"? Ihan kuin apukoululainen olisi yrittänyt kirjailijan uraa, terkuin nuori keski-ikäinen, eli älä syytä vasemmistolaisia joita luulet tai muitakaan viattomia...

• joopetoope

isokallio on mysteeri. mies puhuu ihan omaa linjaansa. mutta on kaiketi ay-liikettä vastaan.

• MurkkiniemiBlues

Mielestäni on hyvä että isokalloi on jälkiviisaissa mukana. Tiivolan tuella vuodeksi Nokian toimitusjohtajaksi palkattu ja johtajaeläkkeelle yli 20 vuotta sitten päässyt teollisuusmagneetti jolle Ollila antoi potkut. Elintaso turvattu, tekemistä pitää keksiä. Usein kun ottaa kantaa niin saa piiloraivarit. "Kososen esiintyessä tv:ssä kukaan ei halua mainostaa", jne. Ei aika entinen enää palaa, kalle hyvä.

• tottusesiin

Kaarlo Isokallio ei tiedä mitään siitä kun työnantaja alistaa ja käyttää hyväksi hiljaista työn tekijää. TÄLLAISTA TYÖNTEKIJÄÄ LIITTO PUOLUSTAA JA TUKEE VIIMEISEEN ASTI. onko kukaan tietoinen paljonki lsokallio sai Nokialta lähtiessään kultaisella kädenpuristuksella???

• suominousuun

Isokallio puhuu asiaa! Ay "jyrä" liike on aikansa elänyt ja tehtävänsä tehnyt, ei tätä päivää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1355
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1229
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      77
      1203
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      239
      1133
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1016
    6. 63
      901
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      871
    8. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      42
      690
    9. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      13
      687
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      677
    11. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    12. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      550
    13. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      539
    14. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      534
    15. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      508
    17. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      479
    18. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      475
    19. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51
      461
    20. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      24