Mitä mieltä olette Usva -nimestä. Minun mielestä se on hieno ja taiteellinen.
Olisiko nimi Usva?
9
198
Vastaukset
- uussvvaa
Tainnut tulla muotiin. Ehkä käytetään enemmän toisena nimenä. Ai, että miksi taiteellinen?
- lailala
Mikä kävisi toiseksi nimeksi Usvalle? Voisi vivahtaa vaikka lappilaiseen perinteeseen. Mua äiti tykkää niin paljon lappilaisuudesta. Mää haluan aina miellyttää äitiäni. Eli joku lappilaiseen vivahtava voisi olla.
- jäämeri
Kävisikö Usva Maaret tai Usva Agneta?
- AamunUtu
todella kaunis! mies ei kuitenkaan suostunut tytön etunimeksi (on nyt keskimmäisenä nimenä) ja hyvä niin, sillä eipä tämä pitkä & vanttera sekä voimakastahtoinen emännänalku olisi Usvalta näyttänyt :D
- ballet
Todella kaunis ja taiteellinen olisi Hilda Usvatar. Hilda taitaa olla saamelainen nimi.
- esimerkiksi
Usva, usvata....
Saana Usva Inari
Maari Usva Päivikki
Hetta Usva Tuulia
Taru Usva Elena
Saga Usva Maarit - usvata
Kun lapsesta näkee jo heti synnyttyä, että siitä tulee kuvanveistäjä: kädessä on ikään kuin paikka työkaluille. Nimenkin tulee siksi olla taiteellinen ja jotenkin eteerinen. Usva.
- Usvukki
Ja kun joutuu olemaan kipsipölyn kanssa tekemisissä. Silloinhan on kuin "usva" kipsipölyä jatkuvasti ympärillä. Kipsipölyn seasta näkyy pieni pää. Miten somaa! Sopii kuvioon.
- lappilaista
Outi Usva Kariina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472