Kannattaako näitä Windows 8.1 käyttöjärjestelmiä ostaa kun ovat noin halpoja? Mahtaako edes toimia? Eli siis pitäis ostaa käyttöjärjestelmä uuteen koneeseen missä ei ole käyttöjärjestelmää. Jos tiedätte mistä löytäisi vielä halvemmalta niin kertokaa. :)
www.halvathinnat.com/microsoft-windows-pro-8-1-lisenssi.html
www.itek-kodinkoneet.fi/fi/microsoft-windows-81-64bit-oem.html
Halpis Windows 8.1 kyttöjärjestelmä
4
123
Vastaukset
En ostaisi mitään, missä tulee vain koodi sähköpostilla. Huomaa, tuossa toisessa on 40 euron toimituskulut (aivan ylimitoitetut. Kyse on laittomasta hinnan pilkkomisesta)
Ok. Kannattaako tämä ostaa?
http://www.microsoftstore.com/store/mseea/fi_FI/pdp/Windows-8.1-Pro-Student/productID.288573500- Jonne1999
lolleri100 kirjoitti:
Ok. Kannattaako tämä ostaa?
http://www.microsoftstore.com/store/mseea/fi_FI/pdp/Windows-8.1-Pro-Student/productID.288573500Kannattavuutta on hankala mitata, koska se riippuu mitä käyttiksellä teet. Jos surffailet pelkästään netissä, niin mielestäni ei kannata. Jos tarvitse vaikkapa MS Officea, niin kannattaa.
Itselläni on juuri tuo opiskelijaversio ja hyvin on toiminut. Kouluhommissa tarvitsen muitakin erikoisohjelmia, jotka tarvitsevat Windowsin käyttöjärjestelmäksi, joten valinta oli sen vuoksi selvä.
Opiskelijahintaista Windowsia varten sinun täytyy todistaa olevasi opiskelija. Riittää ilmeisesti yleensä, että on koulun sähköpostiosoite, koska vahvistusviestit lähetetään sinne. Joo kävin just ostamassa Windows 8.1 Täysiversion. Ei oikeen uskalla tommosta halpis versiota ostaa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361941
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76421