No niin kerronpa kokemukseni ifolor canvastaulusta eli teetin ifolorilla kuvataulun 40x60 (4 kuvan kollaasi) ja mielestäni tuote oli tosi laadukas ja hieno ja kuvat ihan selvät! Tilaan varmasti toistekkin :)
Kokemuksia ifolor canvastaulusta
5
2313
Vastaukset
- KiitosIfolor
Suosittelen lämpimästi :-)
- Anonyymi
Itse yritin tilata kymppikuvia Ifolorilta juuri. Rahat meni ja mitä sattuu tuli. Aika kalliiksi tulee teettää samoja kuvia moneen kertaan.
Olen teettänyt vuosien varrella monia kuvakirjoja Ifolorilla. Kerran oli pariin kuvaan ilmestynyt läikkä. Kuvasin ne ja lähetin sinne jolloin noin viikon kuluttua oli käsissäni uusi kirja ilman läikkiä samaan hintaan. En ole noita kymppikuvia teettänyt enkä canvas kuviakaan mutta kirjojen osalta se on toiminut.
- Anonyymi
Kyllä sieltä tulee juuri sitä mitä tilaa. Yleensä virhe on tilaajassa. Kannattaa lukea ohjeet tai kysyä jos epäselvää. Suurimmat virheet ovat tilaajan väärä rgb muoto kuvissa ja jos ei halua kuvan kuvankäsittelyä niin rasti pois tai ruutuun tarpeen mukaan sekä matta/kiiltävä valinta. Itsellekkin on joskus virheellistä tullut mutta asia hoitunut asiakaspalvelussa ilman ongelmia. Kuvakirjoja ja muutakin kannattaa tilata ensin yksi ja jos tyytyväinen niin sitten lisää. Voihan olla niinkin että asettelu tai kuvavalinnat ei miellytäkkään tai teksteihin tullut kirjoitusvirhe. Suurkuvistakin tilaan aina ensin pienemmät versiot jotta näen onko kaikki ok. Lisäksi tulee huomioida se että omalta näytöltä kuva näyttää aina erilaiselta kuin vedostettuna, vaikka olisi kuinka laadukas näyttö ja kalibroinnit kohdallaan.
- Anonyymi
Siinä alennuskoodi:
SYDAN7213
Koodi oikeuttaa 30 %:n alennukseen kuvatuotteista (Voimassa 31.1.2023 asti)
(Kuitenkin poistavat tämän viestin) 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947