Kokemuksia ifolor canvastaulusta

KiitosIfolor

No niin kerronpa kokemukseni ifolor canvastaulusta eli teetin ifolorilla kuvataulun 40x60 (4 kuvan kollaasi) ja mielestäni tuote oli tosi laadukas ja hieno ja kuvat ihan selvät! Tilaan varmasti toistekkin :)

5

2313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiitosIfolor

Suosittelen lämpimästi :-)

• Anonyymi

Itse yritin tilata kymppikuvia Ifolorilta juuri. Rahat meni ja mitä sattuu tuli. Aika kalliiksi tulee teettää samoja kuvia moneen kertaan.

• Olen teettänyt vuosien varrella monia kuvakirjoja Ifolorilla. Kerran oli pariin kuvaan ilmestynyt läikkä. Kuvasin ne ja lähetin sinne jolloin noin viikon kuluttua oli käsissäni uusi kirja ilman läikkiä samaan hintaan. En ole noita kymppikuvia teettänyt enkä canvas kuviakaan mutta kirjojen osalta se on toiminut.

• Anonyymi

Kyllä sieltä tulee juuri sitä mitä tilaa. Yleensä virhe on tilaajassa. Kannattaa lukea ohjeet tai kysyä jos epäselvää. Suurimmat virheet ovat tilaajan väärä rgb muoto kuvissa ja jos ei halua kuvan kuvankäsittelyä niin rasti pois tai ruutuun tarpeen mukaan sekä matta/kiiltävä valinta. Itsellekkin on joskus virheellistä tullut mutta asia hoitunut asiakaspalvelussa ilman ongelmia. Kuvakirjoja ja muutakin kannattaa tilata ensin yksi ja jos tyytyväinen niin sitten lisää. Voihan olla niinkin että asettelu tai kuvavalinnat ei miellytäkkään tai teksteihin tullut kirjoitusvirhe. Suurkuvistakin tilaan aina ensin pienemmät versiot jotta näen onko kaikki ok. Lisäksi tulee huomioida se että omalta näytöltä kuva näyttää aina erilaiselta kuin vedostettuna, vaikka olisi kuinka laadukas näyttö ja kalibroinnit kohdallaan.

• Anonyymi

Siinä alennuskoodi:

SYDAN7213

Koodi oikeuttaa 30 %:n alennukseen kuvatuotteista (Voimassa 31.1.2023 asti)

(Kuitenkin poistavat tämän viestin) 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      158
      6967
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4063
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      114
      2102
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1936
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      194
      1447
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe