Sain taas kerran mainosviestin ja kun tiukasti tiedustelin, mistä k.o. firma oli saanut tietojani, oli vastaus, että Saunalahdelta ja että voin tästä linkistä saadaa lisätietoja:
http://saunalahti.fi/liittymasi-kumppaniedut/.
Niinpä sain, mutta kysyms Saunalahdelle kuuluukin, että kun aikoinaan Saunalahden alussa tein sopimuksen sen kanssa, ei sellaisesta tietojen eteenpäinmyynnistä ollut puhetta eikä kirjoitettu tekstiä näytetty.
Jos siis nyt aiotaan veloittaa lisää siitä ettei minun omat tiedot saa myydää, on Saunalahti siis yksipuolisesti muuttanut sopimuksen. Se nyt ei taitaakaan niin vain käydää, joten tulen kääntymään kuluttajasuojan puoleen.
Taittaapas tietosuojaus ulottua juuri niin pitkälle, että talouselämälle on kyllä lähes vapaa pääsy minun tietoihin, muttei toisinpäin.
Saunalahti on myynyt tietojani eteenpäin
3
69
Vastaukset
- theresnoulinjalaikRL
Sait viestin ja tiedustelit? Millä tavalla viestin kanssa "tiedustellaan"? Soititko suinapäinä mainostajalle?
Niissä Saunalahden halppisliittymissä on mukana tuo mainosspämmi, halusi sitä tai ei. Jos et itse ole jemmannut sopimustasi talteen, niin Saunalahdelta se taatusti löytyy. Sopimuksessa olet hyväksynyt mainospostin Saunalahden yhteistyökumppaneilta.
Onnea ja menestystä oikeudenkäyntiin! - älytöntä
Huomasin just saman vasta kun tulin kotiin,tein Saunalahden liittymäsopimuksen kauppareissulla.Tämä liittymän tarjoaja ei puhunut mitään tällaisista sopimusehdoista ennen allekirjoitusta,vaikka heidän kuuluisi näyttää sopimusehdot ennen sopimuksen tekoa.
En vaihdakkaan Saunalahdelle,en halua mitään mainos ryöppyä kun vasta tein mainoskielto sopimuksen.Ennen maksan pari euroa enemmän puhelinlaskua DNA:lle entiseen tapaan.Toimii ainakin kunnolla. - lopullinen
Minulle ja yritykselleni (Kauppahuone) ei koskaan tule enää laskua jossa maksunsaaja on Elisa tai Saunalahti. Oli 12 kpl liittymiä ja valtakunnallinen yritys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841