mistä tiedän

kehari

Mistä tiedän minkä näköisenä ihmiset näkevät minut? Suurin osa sanonut kauniiksi

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäväliä

      Et varmaan mistään, mutta miksi välität siitä miltä näytät muiden silmissä?

    • kehari

      Välitän vaan :( minulla on paha olla tuijotuksien takia ja supatuksien takia. Minua on sanottu nätiksi ja vitsillä jotkut pojat rumaksi yksi ohjaaja sanoi että minun ei tarvitse ajatellakkaan että olen ruma.

    • Missin

      Kauneus on katsojan silmissä. Ei kaikki voi eikä tarvitse miellyttää. Sinun elämäsi, ei kannata tuhlata sitä ajattelemalla mitä muut sinusta ajattelevat.

    • kehari

      Miksi minua jotkut tuijottaaja minusta supatetaan? Itsetunto laskee joka kerta pykälän alaspäin kirjoian joka kerta jotain pahaa niistä päiväkirjaani

      • sashamaria

        Hei! Kaikki katseet eivät välttämättä tarkoita pahaa. Mitä jos joku katsookin sinua koska olet kaunis? Ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu, mutta sinun on vain saatava se ajatus (että olet ruma) pois päästäsi, koska sinä et ole ruma. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista ja niin on sinussakin. Pelkäät, että muut pitävät sinua rumana ja supisevat sinusta, mutta on hyvin mahdollista, että kuvittelet heidän puhuvan sinusta, koska oma itsetuntosi on niin heikko. Sinun pitää vain uskoa itseesi ja siihen, ettet ole ruma. Sanoit, että suurin osa ihmisistä on sanonut sinua kauniiksi, joten usko heitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      382
      1463
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe