Katsoin Flightradarista Finnairin lentoa New York- Helsinki, AY6. Puolalaisella LOT koneella siellä matkaa tehdään. Hain sitten googlesta tietoa ja tosiaan, Finnair lentää LOT:n koneella, koska Finskin koneeseen vaihdetaan jotain istuimia. Lehtitietojen mukaan viimeinen lento LOT koneella olisi 7.1.2015, mutta tänään on 18.4.2015. Onko tietoa? Konetyyppi on se Dreamline, jossa kuuleman mukaan vikoja riittää.
Sinivalkoisin siivin?
15
109
Vastaukset
- vastaus_trollille
http://www.finnair.com/fi/fi/flightinfo
Finnair vuokraa Boeing 787 koneen New Yorkin reitilleen viikoksi
10.4.2015
Huoltoaikataulujen viivästyksestä johtuen Finnair käyttää New Yorkin reitillään LOT Polish Airlines -lentoyhtiön konetta ja miehistöä 17.–23.4.2015. Lennon aikataulu pysyy samana, eikä tämä vaadi toimenpiteitä asiakkaidemme taholta.- påoikkkiiii
finnair ulkoisti kone huollot.nyt maksetaan siitä että huollot viivästyy.sairasta,halvaksi tulee.hehehehe.
- onneksi_ulkoisti
påoikkkiiii kirjoitti:
finnair ulkoisti kone huollot.nyt maksetaan siitä että huollot viivästyy.sairasta,halvaksi tulee.hehehehe.
Juopoilla entisillä mekaanikoilla on suuret luulot, että vain he osasivat huoltaa lentokoneita. Ulkoiset asiakkaat katosivat kun huollot olivat aina myöhässä.
- otavähänselvää
Muuten ihan hyvä tuo sun provo mutta 787:ole ei ole sattunut yhtään fataalia, toisin kuin finskinkin käyttämille a340 lussubusseille.
- Matkustajas
Muuten vaan akut kärynnyt useaan otteeseen 787:sa? Lento kiellossa yli puolivuotta ei mitään vai? En sinäkin puhutaan a330 lentokoneesta ei a340 koneesta. Mitä tuhoisia onnetto muuksia on a330koneelle sattunut? Jos on niin ei ole montaa. Lisäksi a330 konetta on valmistettu jo kauan ennen 787 konetta!!
- ujhbvcxmp
Matkustajas kirjoitti:
Muuten vaan akut kärynnyt useaan otteeseen 787:sa? Lento kiellossa yli puolivuotta ei mitään vai? En sinäkin puhutaan a330 lentokoneesta ei a340 koneesta. Mitä tuhoisia onnetto muuksia on a330koneelle sattunut? Jos on niin ei ole montaa. Lisäksi a330 konetta on valmistettu jo kauan ennen 787 konetta!!
olen käynyt thaimaassa lukuisia kertoja a 340;llä suurin virhe on tapahtunut,naapuri istui minun penkkiin.kyllä ne siellä taivaalla pysyy.
- flylikeanealge
Matkustajas kirjoitti:
Muuten vaan akut kärynnyt useaan otteeseen 787:sa? Lento kiellossa yli puolivuotta ei mitään vai? En sinäkin puhutaan a330 lentokoneesta ei a340 koneesta. Mitä tuhoisia onnetto muuksia on a330koneelle sattunut? Jos on niin ei ole montaa. Lisäksi a330 konetta on valmistettu jo kauan ennen 787 konetta!!
Ainuttakaan loukkaantunutta matkustajaa ei 787 koneissa ikinä.
airlussu 330:saa kymmeniä, jopa pahoin loukkantuneita. 340 vaatinut useita kuolonuhrejakin. - mytrewsfghc
flylikeanealge kirjoitti:
Ainuttakaan loukkaantunutta matkustajaa ei 787 koneissa ikinä.
airlussu 330:saa kymmeniä, jopa pahoin loukkantuneita. 340 vaatinut useita kuolonuhrejakin.ja nyt sinulla on linkki johonkin?a 340/330.on lennetty aika kauan.oletko koskaan lentänyt ko. koneilla?
- Matkustajas
mytrewsfghc kirjoitti:
ja nyt sinulla on linkki johonkin?a 340/330.on lennetty aika kauan.oletko koskaan lentänyt ko. koneilla?
No on sillä a340 lennetty jo 10 vuotta ennen b787!
- Matkustajas
mytrewsfghc kirjoitti:
ja nyt sinulla on linkki johonkin?a 340/330.on lennetty aika kauan.oletko koskaan lentänyt ko. koneilla?
A330 on ollut käytössä wikipedian tietojen mukaan 15 vuotta b787 konettta kauemmin. Onnettomuuksissa joissa kone on tullut noin 350 ruumista. Lisäksi noin 30-50 ihmistä on loukkaantunut vakavasti. B787 koneessa on ollut useean otteseen sähkölaite vikoja lentokoneessa on myös syttynyt tulipaloja. Lisäksi 787 on ollut lento kiellossa noin puolivuotta. 787 on ollut aktiivisessa käytössä vain 5 vuotta ja kone on kokenut vakavia vaaratilanteita ja useita sähkölaite vikoja. Tämän pohjalta pystyy sanomaan että b787 ei ole "turvallisin lentävä kapistus".
- Dremy
Jaa ei ole turvallisin? No ei se kyllä kovin epäturvallinenkaan voi olla kun ei ainuttakaan loukkaantunutta kuolleista puhumattakaan ko. koneen matkustajien joukossa.
- lotiseepaukkuu
Täsä kuva siitä Lotinan koneesta. Jäänyt jälkipoltin päälle ;)
- lotiseepaukkuu
Täsä kuva siitä Lotinan koneesta. Jäänyt jälkipoltin päälle ;)
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=8008909- amatööritjauhaataas
Niin siis tuossahan ihan normaalisti tulee pakokaasua turpiinista ja takana tulevan koneen valot saavat aikaan tuollaisen valoilmiön joka voi hämätä ilmailusta täysin tietämättömiä luulemaan moottorin syöksevän liekkiä.
- SiististiCool
Mitä pahaa on siinä, jos Finnairin lennot lennetään huoltokatkoksen aikana LOT koneella ja Dremline konetyypillä. Pääasia, että lennot kulkee ja asiakkaat palvellaan. Mikäli tällainen käytäntö on edullisempaa yhtiölle, voisi konseptia laajentaa kaikille Finnairin lennoille, niin koti- kuin ulkomaan lentojen osalta. Ostetaan lennot ja henkilöstö sieltä mistä se edullisimmin saadaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128