Saako vähennyksen
1.- tietokonepöydän työtuolista
2.- matkapuhelimen ostosta
3.- mustepatruunan ostoista?
4. Taloyhtiön katto- sekä muiden tilojen remontista.
Töissä olen kulttuurialalla kaupungilla.
työtuoli, puhelin, mustepatruunat tulostimeen
1
65
Vastaukset
Hei nimimerkki Repekehemi !
Työtuolin, matkapuhelimen ja mustepatruunan ostokulut ovat yleensä vähennyskelvottomia elantomenoja.
Kysymyksestäsi ei käy ilmi työskenteletkö kotona, mitkä ovat työtehtäväsi ym. Kysymykseesi vastaaminen edellyttää tarkempia tietoja. Pyydänkin Sinua soittamaan palkan- ja eläkkeensaajien palvelunumeroon 020 697 002.
Kysymykseesi taloyhtiön katto- sekä muiden tilojen remonttikustannusten vähennyskelpoisuudesta en voi myöskään antaa vastausta ilman lisätietoja.
Et kerro esim., oletko hakemassa kotitalousvähennystä, onko Sinulla vuokratuloja vai liittyykö kysymyksesi mahdollisesti asunnon myyntiin ja mitä ovat nuo muut tilat.
Voit kysyä tätäkin asiaa yllä mainitusta palvelunumerosta.
Ystävällisin terveisin Katja Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882