Rautarieaseman taksit huijaa turisteja törkeästi. Ottavat helposti nelin kertaisen hinnan. Oikea hinta rautatieasemalta kaupunkihotelliin on max 5 euroa. Aloitus maksu 3 euroa ja kilometrihinta 0,80 euroa. Sopikaa hinta etukäteen ja pyytäkää kuitti etukäteen.
Vanhan kaupungin hintaso jo nyt korkeampi kuin Suomessa. En suosittele syömään vanhassa kaupungissa.
Pieni tuppukylä, ei voi edes verrata Budapestiin, Prahaan tai Wieniin.
Bratislavastassa maksaa turhasta kovan hinnan.
Bratislava, taksit ja hintataso
2
619
Vastaukset
- Prager
Samat sudenkuopat löytyvät myös Prahasta, mutta ne on mahdollista välttää hakemalla tietoa etukäteen. Itse aikanaan tilasimme hotellin järjestämän kuljetuksen asemalta, maksoi toki 10€, mutta oli se sittenkin puolta halvempi kuin Suomessa olisi taksi maksanut. Bratislavassa on asukkaita hieman vähemmän kuin Helsingissä, mutta viihtyisyys ja kauneus aivan toista luokkaa, ja ne pari kallista ravintolaa turistialueella eivät todellakaan tee Bratislavasta yhtä kallista paikkaa kuin Suomi!
- Bratislava
Bratislavassa toimii Uber, joten senkun tilaa niin kusetus mahdollisuutta ei synny. Toinen mahdollisuus on kävellä sieltä päärautatieasemalta 100-200 m vasemmalla olevaan Mercure hotelliin joka sitten soittaa taksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt353288Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441629Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719