Kertokaa kokemuksianne omakotitalon vanhojen valurautaviemäriputkien pinnoituksesta.
Mitä maksaa?
Mitä toimenpiteitä on ensin tehtävä?
Onko muutettava työnajaksi pois? jne
Vihjeet urakoitsijoista olisi hyvää tietoa.
Viemäriputkien pinnoitus
Remonttiajatuksin
3
102
Vastaukset
- punttipaavo
kusetusta koko homma. vaihdetaanhan pakoputkikin autosta kun on loppu ei pinnoteta tai sukiteta.
- joseiasiaanaamakiinni
Paavo on taas kussut punttiinsa. Kysyjä kysyi KOKEMUKSIA valurautaviemärin pinnoituksista ja kuinka ollakaan paavo puhuu auton pakoputkista. Tämä on tätä keskustelupalstojen arkea.
- turhake-hanke
sukka hommassa rahat menee ihan hukkaan. ei kuitenkaan toimi kun 3.v jos sitäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945412
- 564171
- 302331
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282178Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201138- 221038
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431031