Voisitteko katsoa ja valottaa tulevaisuuttani. Miltä työtilanne syksylle näyttää?
Työpaikka tulossa muutoksia. Koskeeko ne minua? Ahdistaa ja huolestuttaa, kun esimies karttelee katsetta, mitä hän miettii? Vihaako hän minua?
Hyvä katsoja Tuntijasi!
3
<50
Vastaukset
Hei
minä en voi puhua ajoista, mutta energioista kyllä.
en näe muutoksia työhösi, sinähän pidät työstäsi ja se on sinulle tärkeää. esimies on muuten huonotuulinen ihminen, omista syistään. hän ei katsele ketään silmiin, sanoisin.
t. Keskiyö- Marlis60
Lämmin kiitos Keskiyö lohduttavista sanoista.
Tiedät oikein, pidän työstäni todella paljon. Olen kouluttautunut aikuisena (raskaan päälle) nykyiseen työhöni, joten senkään takia en haluaisi luopua työstäni vielä vuosiin. Olen 60 v., mutta terveyttä on riittänyt.
Työpaikallani on alkanut yt:t ja kestää vielä viikkoja. Tämä on ahdistavaa aikaa. Pyydän voima. - Marlis60
Palautetta Keskiyölle:
Oikein näit, työhöni ei ole tulossa muutoksia. En saanut potkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228