Tehkää korjaus, hyvät ihmiset!

Sakari56

Suomen tilanteelle on tehtävä jonkinasteinen korjausliike; ja siihen eivät valittuina olleet kansanedustajat ole kyenneet. Koko porukalla on neljä vuotta ollut aikaa; osa vanhoista poliittisista naamoista ollut lisäksi jo monta aikaisempaa kautta = toisin sanoen sitä varmemmin ovat syyllisiä Suomen nykyisiin ongelmiin.

Oli puoluekantanne tms. mikä tahansa, valitkaa ehdokkaanne niin, ettei ole ollut aikaisemmin kansanedustajana. Ei muuten voi tulla muutosta.

Ja ehdottomasti: MENKÄÄ ÄÄNESTÄMÄÄN! Kotiin jääminen on siunaus nykymenon jatkumiselle, eikä se näytä vievän maatamme ainakaan parempaan.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älääänestä

      En äänestä.

    • ekstonniverottomana

      Kannustinloukku pitää purkaa!
      Työn vastaanottaminen pitää tehdä kannattavaksi. Eli juuri se veroton
      tonni ! Ensimmäinen tuhat euroa
      verottomana. ( silloin kun se on työstä)!

    • aivoinvalidit

      No kyllä se joku vastuu on äänestäjälläkin, pitää olla jokaeenkin täysi aivoinvalidi kuka äåneestää KÄRNÄÄ joka lähetää suomalaisten rahat Kreikaan ja Kreikka ostaa rahoilla aseita ja ohjuksia Venäjältä, samaan aikaan Kärnä jap Demarit vähwntäää Suomen puolustusmäärärahoja

    • Calender

      Eiköhän tässä pahinta ole ollut se tavallinen kansalainen jolla on ollut jo vuosia
      sosiaalitukia ei itse ole tehnyt omalla kohdallaan sitä korjausliikettä vaan on
      siitä huolimatta velkaantunut. Kun nyt joudumme maksamaan sekä valtion että
      jokaisen omaa velkaa.

      • Tämä_on_totta

        Tavallinen kansalainen joka ei ole koskaan osannut, ei osaa pitää huolta edes omista asioistaan vieläkään. Kuinka sellaisellakin voi olla äänestysoikeus?


      • Maksaja_päättämään
        Tämä_on_totta kirjoitti:

        Tavallinen kansalainen joka ei ole koskaan osannut, ei osaa pitää huolta edes omista asioistaan vieläkään. Kuinka sellaisellakin voi olla äänestysoikeus?

        Äänioikeus vain ihmisille, jotka maksavat veroja. Raja vaikka tulorajaan 20.000 €/vuosi.

        Koska politiikassa päätetään verojen käytöstä, ei äänioikeutta niille, jotka ei veroja maksa.

        Seuraukset on jo nähty, kun jatkuvaa verojen korottelua haluavat loiset (veroja maksamattomat) tahtoo vaan kupata lisää. Lähtee Suomesta työpaikat ja yritykset, veroaste ollut tapissa jo pitkään. No, kohta ei sitten ole riittävästi veroja maksavia.


    • 112111

      perussuoimalaisten vuoro yrittää.................. anna äänesi numerolla 112 ( jari )

      • Käykää-äänestämässä

        Olen täysin samaa mieltä. Nyt tehdään yhdessä Superjytky ja muutetaan kokonaan suomalainen hyvin korruptoitunut järjestelmä. Oman edun tavoittelijat saavat mennä etsimään leipänsä jostain muualta kuin eduskunnasta.


    • Vai_kannustinloukut

      estää työnvastaanottamisen. Miun kohalla työnvastaanottamisen estää se ettei ole MINKÄÄN laisia töitä Imatran seudulla. Imatralla on yli 4000 (neljä tuhatta) työtöntä. Avoimia työpaikkoja parikymmentä. Osa työpaikoista on sellaisia joihin ei kelpuuteta ketään tai kukaan ei halua mennä niihin kusettettavaksi .

    • Suomen_Äärioikeisto

      Hei, vastaus ei löydy puoluepolitiikasta vaan sen hylkäämisestä ja puolueista erillisen kansan vaihtoehdon perustamisesta: http://www.tasavaltalainen.fi

      Seuraavaksi tullaan todennäköisesti tarvitsemaan suojaa väkivaltaiseksi heittäytyviä tai yleisvaaraa välinpitämättömällä ja harkitsemattomalla toiminnallaan aiheuttavia puolueita vastaan.

      Terv.: Suomen Äärioikeisto (rekisteröimätön kansanpuolue)

    • rokkiolli

      PERUSSUOMALAISET MUUTTAA SUUNNAN ............ ( 112 )

    • tiaisenupi

      Kokkari paksupohkeinen akkalauma valmistuu vetämään pikkurilli suorana valkoviiniä vaalivalvojaisissa suureen suruun kun varakansanedustaja ja 4-vitjan uivelo : anuurpalainen putoaa edeskunnasta

    • kokoomusleiri

      hehehh paksupohkeiset fosut heheheheheheh

    • 32234343

      olen valmis kusemaan urpalaisen nilkat keltaisiksi..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe