komenteleva Mami

Maminpoju.

Heips,

olen aikuinen (35v) mies pääkaupunkiseudulta ja pitkään Etsinyt määrätietoista Mamia... ja vihdoin löysin

Menin tapaamaan Mamia ja hän otti välittömästi ohjat käsiinsä. Komensi minut riisuuntumaan ja polvilleen eteensä. Sain tuoksutella hänen haaroväliään..aah mikä ihana sekoitus tuoksuja. Pissa...kiima... ja tunkkainen pylly...

Mami halusi katsella kun hänen narttupojunsa nussii itseään sauvalla. mami otti kaapistaan sauvan ja purkin liukuvoidetta. kuuliaisena pojuna aloin levittää voidetta sauvaan. hieroin ja runkkasin sitä. Mami rasvasi sormensa ja yksi kerraan hän työnsi kolme sormeaan pyllyyni... ihanaa. Nyt kun sauva ja peppuni oli rasvattu asetuin sankyyn kontalleni pylly Mamia kohti. Tartuin sauvaan ja etsein pyllyreikääni sauvan kärjellä. Hitaasti ja vasmasti sain vain sauvan pään sisääni. Sillä Mamin sauva oli liian iso piukkaan peppuuni. *nolotti* kun en pystynyt täyttämään Mamin toivetta . "Rangastuksena" minut puettiin vaippaan ja "jouduin" nuolemaan Mamin pillua ja pyllyä. Mamin mielestä se ei riittänyt rangaistukseksi vaan minu talutettiin vessaan.

"Selällesi siihen lattialle poju" Mami komensi. Tottelin nöyränä vaipat jalassani. Mami avasi vaippani, ja kyykistyi päälleni. Ihanan lämmin Mamin pissa alkoi virrata kovana seisova pippelini päälle. taivaallista...aika ajoin Mami katkaisi suihkunsa ja vain katseli minua...miettien...

En koskaan aikaisemmin ole maistanut virtsaa...mutta nyt Mami laittoi kätensä haaroihinsa ja pissasi kädelleen.. jonka sain nuolla puhtaaksi... ei lainkaan hassunpaa shampnjaa

7

6802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maminpoju.

      ...

    • Mami

      kumpa tuollaisia pojuja löytyisi minullekin.

      • poju

        jos oikeasti kiinostaa ota ihmeesäs yhteyttä: [email protected] .. jutellaan lisää :)


      • poju__vaipas88

        Moro! Tääl olis sulle kiltti vaippa poju tos mami sulle skype fox kettu tai [email protected]


    • tenalady

      ihanaa että löytyy muitakin samoista asioista kiinnostuneita kuin minä.

      itse käytän usein vaippoja. kiihoittavaa kun tietää hameen alla olevan vaipan.. ja voi vaikka baaritiskillä päästää lämpimän pisun vaippaan.
      IHANAA*

      • maminpoju

        Heips ihaNaiseni Lady

        Olisi kivaa jutella aiheesta kanssasi enemmänkin.
        kirjoittele ihmeessä

        [email protected]


      • vaippa88

        Moro tena lady kiinnostaako jutella vaippa pojun kans oon 28 tos skype fox kettu tai sitten [email protected]


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe