Olen katsellut kevään (huhti/toukokuu) ajalle matkaa Fuengirolaan, mutta äkkilähdöissä Espanjan matkat ovat kaikki Kanarialle tai Mallorcalle, jonne en siis tahdo.
Miten pääsen Fuengirolaan?
Kuka lentää?
9
157
Vastaukset
- oollkikollo
Otappa lento erikseen norskeilta ja finnairilta ja hotelli erikseen, malagasta junalla hotellille, helppoa ja halpaa.
- oolkoillki
Siis tai finnairilta.
- Norwegian1
Itse olin Norwegianin lennoilla ja Booking.com:n kautta majoitus. Saa sen ptuisen matkan ja sen tasoisen majoituksen kuin haluaa. Seuraavaksi Malagaan.
- taIviasukas
Tuossa olikin jo booking.com, mutta muitakin löytyy, travellink, napsu, rantapallo vaikka vain vertaillaksesi hintoja. Niissä saattaa olla jonkin verran eroja.
Halvimman matkan etsijän kannattaa vaihdella lentopäiviä jos se vain on mahdollista. Siinä ne isot erot tulevat. - Fuengirolaan
Olen huomannut saman , että pakettimatkan löytäminen Fuengirolaan on
hyvin vaikeaa , tai mahdotonta.
Canariat ja Thaimaat olen kolunnut , mutta nyt etsisin aivan tavallista
lomailupaikkaa ja siksi Fuengirola olisi mielenkiinnon kohteena.- olenpas
Matkan haku on helppoa kuin heinänteko, ei tarvitse muuta kuin netistä valitsee lennot hotellin esim. Ebookers:silta.http://www.ebookers.fi/shop/packageSearch?type=aph&aph.leaveSlice.orig.key=Helsinki, Suomi - Helsinki-Vantaa lentokentt? (HEL)&aph.hotel.coord=&aph.leaveSlice.dest.key=Malaga, Espanja&aph.leaveSlice.date=19.05.15&aph.leaveSlice.time=Anytime&aph.returnSlice.date=02.06.15&aph.returnSlice.time=Anytime&_aph.nonStop=0&_aph.partialStayChked=0&aph.hotel.chkin=19.05.15&aph.hotel.chkout=02.06.15&aph.rooms[0].adlts=1&aph.rooms[0].chlds=0&aph.rooms[0].chldAge[0]=&aph.rooms[0].chldAge[1]=&aph.rooms[0].chldAge[2]=&aph.rooms[0].chldAge[3]=&aph.rooms[0].chldAge[4]=&aph.hname=confortel fuengirola&search=Etsi
- toukokuussa-benalmadena
Varaa itse matkat ja hotelli, säästät paljon. Ihanaa lomaa sinulle, toivotaan aurinkoa, rentoa meininkiä ja lepoa:). Kiertele rannikkoa esim Benalmadena kaunis paikka.
Ryanair Tampereelta maanantaina ja perjantaina on halvin, perillä 16.15 ja ehtii junaan. Iltalennoilla jos tulee Helsingistä, niin ei ehdi junaan ja pitää tulla taksilla tai jollakin muulla kyydillä. Bussi menee ohi Fuengirolan suoraan Marbellaan moottoritietä pitkin.
- toivotonei
hei.
viime keväänä aurinkomatkat toi ainakin porukkaa jo maaliskuussa stella marikseen. eli soita niille. Lämmin uima-allas ku meri kylmä. Oltiin koko kuukausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k131767Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291754Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488