Siksi koska Libreofficea kehitetään paljon aktiivisemmin kun taas Openofficen kehitys on jäänyt paikalleen.
Miksi siis pysyä vanhassa huonommin tuetussa toimistohjelmassa kun on saatavilla nykyaikaisempi ja hyvin tuettu Libreoffice? Siinäpä miettimistä itse kullekin.
Tietoa: http://keskustelu.afterdawn.com/threads/ilmaiset-office-vaihtoehdot.756134/#post-5053130
Uusin OO vakaa versio tuli jakeluun 21.8.2014 kun taas Libren uusin vakaa versio tuli jakeluun 6.4.2015... Tämä kertoo jo jotakin kehityksestä ja halusta pitää ohjelma ajantasalla.
Miksi kannattaa vaihtaa Openoffice Libreofficeen?
6
2066
Vastaukset
- kahdeksantoisrta
uusin LibreOffice tuli 5.8.2015 ja on todella hyvä... versio 5.0
- VastarannanSärki
Toisaalta: miksi vaihtaa jos vanhallakin pystyy tekemään kaiken mitä on tarkoitus?
- tässäsyymiksi
Koska vanhaa ei ole enää turvallista käyttää. Pätee myös kaikkiin ohjelmiin.
- joooooooooooe
Announcing Apache OpenOffice 4.1.1
21 August 2014 - The Apache OpenOffice project is pleased to announce the immediate availability of OpenOffice 4.1.1. You can download it from our website. - nimrud
Openoffice on täysin riittävä 90% ihmisistä , on täysin turha vaihtaa libreen.
- sanos
Eipä tarvi vaihtaa kun OO:ta ei oo missään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430