Ducky Year Of The Horse Cherry MX Br

http://ra.fi/79cm Ducky juhlii 2014 Hevosen vuosi Edition näppäimistö. Keskeisellä sijalla tässä täysiverinen on siirto suoraan Ducky Mini, kaikkine suuri toiminnallisuus ja valoefektejä. Ulkopuolinen on CNC koneistettu kiinteät palikat alumiinia. Täysmetallirunko on sileä helmi-puhallettu satiini viimeistely. Jokainen Hevosen vuosi Edition ovat yksilöllisesti laser-kaiverrettu yksilöllinen sarjanumero.

http://s1124.photobucket.com/user/Toni_Smolander/media/Ducky Year Of The Horse - Cherry MX Brown_zpsavyf1b1v.jpg.html

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IHHBqqQJ2Zs

Kirjoittaminen on pelkkää juhlaa, suosittelen

https://www.youtube.com/channel/UC5vOzBPvHLDIldG-PA9pSgg

6

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lplplplpplp

      Jumalauta nyt, mikä järki copypasteta tänne jotain onnettomia google-käännöksiä? Paljon paremmin saa selvää kun lukee alkuperäisen englanninkielisen tekstin.

      Sitä paitsi Ducky Legend on parempi. Tai Ducky Premier, siinä on jopa PBT-näppäinhatut valmiina.

      Tietysti jos ei koskaan tarvitse numpadia tai muusta syystä tarvitsee pienikokoisemman näppiksen niin tuo on ihan jepa.

      • Ajattelin herättäväni sellaistenkin mielenkiinnon jotka eivät englantia hallitse hyvin, mulla on tuolla 4kpl näppiksiä joista 2 ostettu vuoden sisällä tämä on viides

        Nyt kun tätä Ducky Year Of The Horse Cherry MX Br näppäimistöä olen käyttänyt etupäässä kirjoittamiseen niin tämä alkaa sopia käteen kuin hansikas ja tästä en enää luovu

        Tämä on just sopivan kokoinen ja tarpeeksi laadukas, sopii painalluksiltaan minun käyttööni

        Tämä voi olla huono valinta toiselle käyttäjälle joka pitää esimerkiksi täysikokoisesta näppäimistöstä, eri tuntuman painalluksista mutta minulle tämä on just oikea, ja laadussa ei tästä enää taida ohi päästä helpolla

        Hetki meni ennenkuin tuo Fn taso upposi selkärankaan mutta nyt se tuntuu täysin luonnolliselta

        Pääsääntöisesti on niin kun mekaanista näppäimistöä hetken käyttää niin paluuta näihin kumikalvollisiin ei enää ole kirjoittaessa tai pelatessa

        tässä on nyt 2 konetta KVM kytkimellä http://www.verkkokauppa.com/fi/product/16927/dbjqk/Aten-CS1762A-USB-2-0-DVI-KVMP-kytkin , tällä näppäimistöllä ja yhdellä näytöllä


      • Ensimmäiset.kokemukset

        Tuollaisen näppiksen käytöstä kumikalvollisiin tottuneilta ovat että mitä paskaa tuli ostettua kun kirjoittaminen on kuin lehmä rämpisi suossa? Kun kuitenkin jonkin aikaa malttaa käyttää mekaanisia näppäimiä alkaa niihin tottumaan, ja jos koittaa kumikalvollisia tämän mekaanisiin tottumisen jälkeen niin järkytys on miksi on tullut hyväksyttyä tällainen käyttöön ja miksi ei ole tullut kokeiltua mekaanisia näppäimiä aikaisemmin?

        Tuo metallirunkoinen Ducky on jo laadultaa sellainen että alkaa ihmettelemään miksi tuollaisia tehdään ei varmaan tuo hintakaan enää kata valmistuskustannuksia, mutta varmaan mainoksen vuoksi että täytyy näyttää missä se ehdoton huippu on vaikka tulisi tappiotakin ja tavallisilla näppäimillä sitten rahoitetaan tuokin projekti


      • Yrittäjänä

        Ymmärrän että tuon näppäimistön valmistuksen omakustannushintakin on jo 500/600€ joten ei lyö leiville tuon tekeminen sillä jokaisesta kappaleesta tulee tappiota useita satoja euroja siksi varmaan rajoitettu versio

        Yrityksen imagon nostamiseen tuollainen huipputuote on mitä parhain kun tehdään kerralla sellaista mistä ei enää ohi mennä pienellä rahalla jos isollakaan

        Siis näköjään iso valmistaja voi tehdä tappiollakin jotain tuotetta jonkin verran jos se sillä pääsee parhaan tuotteen valmistajaksi johon muilla ei ole mitään vastinetta esittää

        Saa vielä nähdä millaiseksi keräilyharvinaisuudeksi tuokin vielä muodostuu ja mihin hinta sitten nousee?


    • 2015_versio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe