No juu just vähän aikaa sitten säätöni kanssa laitoimme alastonkuvia toisillemme snapchatissa ja laitoin vahingossa yhden my storyyn jossa olen vain käsi molon edessä ilman paitaa ja sen näki moni koulukaverini ja tuttuni koulusta. yritin jälkeenpäin selitellä jtn jostain vedosta joka oli (valhe).
en ole varma ovatko kaikki sen unojtaneet mutta kaksi henkilöä otti screen shotin joten empä usko. Nolottaa niin helvetisti että kertokaapas jtn omia kokemuksia ei varmasti mene oli :D
Hävettää enkä pääse yli.
15v.Poika
1
82
Vastaukset
- Caravaggio
Ehkä ne vaa tykkäs siitä tai sit niillä on jotain alitajuntaisia perversioita ku piti oikee screenshotata xD en usko että on pidemmän päälle mikää iso juttu toi, älä huoli. Oo jatkossa vaa vähä varovaisempi tai jätä tommonen sexting kokonaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057