Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Äidin uusi miesystävä pelottaa. Mitä teen?

anonymousangel

Mä oon nyt jo niin epätoivonen, et voin oikeesti tulla pyytämään täältä apua.
Ongelmana on siis äidin uusi miesystävä
Ennen tämän kyseisen vaikkapa Pentin ilmaantumista elämiimme kaikki oli hyvin. Äiti ei käynyt paljoa baarissa, mutta sitten Pentti tuli kuvioihin.
Hän on todella usein baarissa. Lähes 6 iltana viikossa ja kun toi Pentin vakkabaari on meijän kotia lähellä nii äiti on kanssa alkanu viettää siellä paljon aikaa.
Jos tarina loppuis tähän nii hyväksyisin tilanteen, mutta täällä on varjoisakin puoli
Äiti ja Pentti tulee yleensä meille loppuyöksi. Kun asumme näin lähellä...
Kännipäissään he harrastavat kovaäänistä seksiä, riitelevät, huutavat ja paiskovat tavaroita.
Kerran ollaan soitettu poliisit hakemaan riehuvaa Penttiä pois meiltä kun äiti oli ollut selvinpäin.
Pentti pelottaa mua todella paljon joka on kyllä aika ymmärrettävää. Mitä voin tehdä?

4

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iinaJ

      juttelet äitisi kanssa kahdestaan asioista ja kerrot että kotona oltava myös aikuisilla säännöt. ja jos keskusteluista ei ole apua käänny jonkun lähisukulaisen esim isä tai isovanhemmat puoleen. jos siitäkään ei apua niin kouluterv hoitajan tai kuraattorin kanssa.

    • sissee

      Uhkaat sossulla jos kännäämiset ei lopu,omassa kodissaan ei tarvi humalaisia sietää.Nyt äiteelles puhumaan vakavasti,on tosi ikävää että tällasta oot joutunu kokemaan.Sulla on oikeus elää ja olla ilman pelkoa.Voimahalaus!

    • hezzubezzu

      Mun isoveli voi vetää penaa turpaan,jos mun veljelle sanoo että joku aikuinen mies
      uhkailee pikkutyttöä.Jare ajaa motskarii ja on jossain kerhossa.

    • OldOne

      1. Puhu äitisi kanssa.
      2. Jos ei auta, tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus.
      3. Aina kun kotirauhasi kärsii ja häiriö on akuutti, soita 112 -》poliisi paikalle. Niidenkin pitäisi sitten tehdä se lastensuojeluilmoitus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe