Äidin uusi miesystävä pelottaa. Mitä teen?

anonymousangel

Mä oon nyt jo niin epätoivonen, et voin oikeesti tulla pyytämään täältä apua.
Ongelmana on siis äidin uusi miesystävä
Ennen tämän kyseisen vaikkapa Pentin ilmaantumista elämiimme kaikki oli hyvin. Äiti ei käynyt paljoa baarissa, mutta sitten Pentti tuli kuvioihin.
Hän on todella usein baarissa. Lähes 6 iltana viikossa ja kun toi Pentin vakkabaari on meijän kotia lähellä nii äiti on kanssa alkanu viettää siellä paljon aikaa.
Jos tarina loppuis tähän nii hyväksyisin tilanteen, mutta täällä on varjoisakin puoli
Äiti ja Pentti tulee yleensä meille loppuyöksi. Kun asumme näin lähellä...
Kännipäissään he harrastavat kovaäänistä seksiä, riitelevät, huutavat ja paiskovat tavaroita.
Kerran ollaan soitettu poliisit hakemaan riehuvaa Penttiä pois meiltä kun äiti oli ollut selvinpäin.
Pentti pelottaa mua todella paljon joka on kyllä aika ymmärrettävää. Mitä voin tehdä?

4

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iinaJ

juttelet äitisi kanssa kahdestaan asioista ja kerrot että kotona oltava myös aikuisilla säännöt. ja jos keskusteluista ei ole apua käänny jonkun lähisukulaisen esim isä tai isovanhemmat puoleen. jos siitäkään ei apua niin kouluterv hoitajan tai kuraattorin kanssa.

• sissee

Uhkaat sossulla jos kännäämiset ei lopu,omassa kodissaan ei tarvi humalaisia sietää.Nyt äiteelles puhumaan vakavasti,on tosi ikävää että tällasta oot joutunu kokemaan.Sulla on oikeus elää ja olla ilman pelkoa.Voimahalaus!

• hezzubezzu

Mun isoveli voi vetää penaa turpaan,jos mun veljelle sanoo että joku aikuinen mies
      uhkailee pikkutyttöä.Jare ajaa motskarii ja on jossain kerhossa.

• OldOne

1. Puhu äitisi kanssa.
      2. Jos ei auta, tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus.
      3. Aina kun kotirauhasi kärsii ja häiriö on akuutti, soita 112 -》poliisi paikalle. Niidenkin pitäisi sitten tehdä se lastensuojeluilmoitus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1920
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      939
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe