Mä oon nyt jo niin epätoivonen, et voin oikeesti tulla pyytämään täältä apua.
Ongelmana on siis äidin uusi miesystävä
Ennen tämän kyseisen vaikkapa Pentin ilmaantumista elämiimme kaikki oli hyvin. Äiti ei käynyt paljoa baarissa, mutta sitten Pentti tuli kuvioihin.
Hän on todella usein baarissa. Lähes 6 iltana viikossa ja kun toi Pentin vakkabaari on meijän kotia lähellä nii äiti on kanssa alkanu viettää siellä paljon aikaa.
Jos tarina loppuis tähän nii hyväksyisin tilanteen, mutta täällä on varjoisakin puoli
Äiti ja Pentti tulee yleensä meille loppuyöksi. Kun asumme näin lähellä...
Kännipäissään he harrastavat kovaäänistä seksiä, riitelevät, huutavat ja paiskovat tavaroita.
Kerran ollaan soitettu poliisit hakemaan riehuvaa Penttiä pois meiltä kun äiti oli ollut selvinpäin.
Pentti pelottaa mua todella paljon joka on kyllä aika ymmärrettävää. Mitä voin tehdä?
Äidin uusi miesystävä pelottaa. Mitä teen?
4
88
Vastaukset
- iinaJ
juttelet äitisi kanssa kahdestaan asioista ja kerrot että kotona oltava myös aikuisilla säännöt. ja jos keskusteluista ei ole apua käänny jonkun lähisukulaisen esim isä tai isovanhemmat puoleen. jos siitäkään ei apua niin kouluterv hoitajan tai kuraattorin kanssa.
- sissee
Uhkaat sossulla jos kännäämiset ei lopu,omassa kodissaan ei tarvi humalaisia sietää.Nyt äiteelles puhumaan vakavasti,on tosi ikävää että tällasta oot joutunu kokemaan.Sulla on oikeus elää ja olla ilman pelkoa.Voimahalaus!
- hezzubezzu
Mun isoveli voi vetää penaa turpaan,jos mun veljelle sanoo että joku aikuinen mies
uhkailee pikkutyttöä.Jare ajaa motskarii ja on jossain kerhossa. - OldOne
1. Puhu äitisi kanssa.
2. Jos ei auta, tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus.
3. Aina kun kotirauhasi kärsii ja häiriö on akuutti, soita 112 -》poliisi paikalle. Niidenkin pitäisi sitten tehdä se lastensuojeluilmoitus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485