Siis mikä on se "tuntiraja" eli kuinka monelta tunnilta on pitäny olla pois et jää luokalle yläasteella
Kuinka monesta poissaolosta jää luokalle yläateell
20
6890
Vastaukset
- jhjhjhh77
mulla on 204poissaoloo,en tiiä et jäänkå luokalle.
- kshffdtd
Miten sulla voi olla 204 poissaoloo, kun koulu päiviä on vuodessa about 180?
- retarded222222222222222
180 Päivää? Kyse on tunneista facepalm...
- unelijas
Mulla 202
- Luokalle
Myöhässä mut mulla reilusti yli 300
- Anonyymi
kshffdtd kirjoitti:
Poissaolot ovat tunteja mitä olet ollut poissa, ei koulupäiviä.
- Anonyymi
kshffdtd kirjoitti:
Ei päivää vaa tuntia
- kuopion
En tiiä monestako mutta kaverillani on lähes 300 eikä oo vielä tullu mitään uhkauksia,joten kunhan edes osan niistä saa pois sieltä helekutin wilmasta ja loppuvuodesta hyvin niin kys se hoituu. Ja tietty riippuu ootko jo ysillä, koska silloin opettajat ei mieluiten jätä ketään luokalle.
- Pelkääjä
Muassa huolettaa että jään luokalle 5. koska mulla on poissa oli ja jo 54h. :-[ :'( monestakin poissa olosta voi jäädä luokalle ala-asteella?
- Anonyymi
Ei tosta ainakaan, jos joka viikko on pois luokalle jäät varmasti. ÄLKÄÄ LINSTATKO TYHMÄT PERKELE
- Pelkäääjä2
Siis muassa ei muassa
- koulu
Jäät luokalle sitteku numerot tippuu neloseen koska opettajat ei pysty antamaan numeroa näytön puuttessa. Ei ole mitään tuntirajaa.
Olin 500h poissa ja ketään ei edes kiinnostanut, että eipä siinä huolta olle.
- Anonyymi
olen mikael jordan karhuvuoren koulusta olen ahdistunut siintä että minua kiusataan että olen hom0. Minua hakataan ja pissataan minun päälle koska olen köyhä paskakasa jolla ei ole elämää. En tiiä mitä teen, koska minun is lyö minä. Minä syön aina näkkäri ja painaa 34kg, haluan olla menestynyt elämässä mutta elämä on yhtä tikku kuin minä. Antakaa apua PLs. Help!
- Anonyymi
hahahahah
- Anonyymi
Mee terkalle
- Anonyymi
Noh sen verran tiedän ku yks kaverini jäi luokalle niin siin oli joku raja 500-600 mut joo kirjoitan myöhäs
- Anonyymi
Mul vasta 200 tuntia ja nyt jo uhkaillaan luokalle jättämisellä
- Anonyymi
Voiks jäädä luokalle jos oon ollu 140 oppituntia pois??
- Anonyymi
Ei
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346