keksiikö kukaan loitsua uuden puhelimen saamiseksi? XDDDDDDDDDDDDDDDD Öh...Niin???!!! ei hele:'D
Vanhan kansan loitsuja xD
2
188
Vastaukset
- Love-in-Chains
Emmä tiiä, raha voisi auttaakin kummasti.
- ViimeinenVipunen
Tässä kunnon loitsu vanhan kansan tapaan:
1. Ota vanhasta puhelimesta pala (lasi)näyttöä, näppäimistöä (jos on), pala kuorta ja metallinpala sisältä.
2. Laita palaset mahdollisimman pieneen minigripp-pussiin ja laita sinne mukaan pari hiusta.
3. Laita pussi illalla vasemman jalan sukkaan kantapään kohdalle. Nuku yösi sukka jalassa.
4. Ennen nukkumaanmenoa harjaa/kampaa hiuksesi ja mumise samalla loitsu.
Loitsu:
Kratti patti, rahan vahti,
kultakorujen vahtija,
omaisuuden suojelija!
Kuule kun minä komennan,
tottele kui minä käsken:
"Para mullasta herätä,
onnen tuoja minun luokse
saadakseni puhelimen,
telefoonin uudenlaisen!"
5. Nuku yön yli. Aamulla ota sukka pois ja heitä minigripp-pussi lähimpään roskikseen.
6. Jos et ole saanut mahdollisuutta saada uutta puhelinta viikon kuluessa, mene kerjäämään vanhemmilta rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428