keksiikö kukaan loitsua uuden puhelimen saamiseksi? XDDDDDDDDDDDDDDDD Öh...Niin???!!! ei hele:'D
Vanhan kansan loitsuja xD
2
271
Vastaukset
- Love-in-Chains
Emmä tiiä, raha voisi auttaakin kummasti.
- ViimeinenVipunen
Tässä kunnon loitsu vanhan kansan tapaan:
1. Ota vanhasta puhelimesta pala (lasi)näyttöä, näppäimistöä (jos on), pala kuorta ja metallinpala sisältä.
2. Laita palaset mahdollisimman pieneen minigripp-pussiin ja laita sinne mukaan pari hiusta.
3. Laita pussi illalla vasemman jalan sukkaan kantapään kohdalle. Nuku yösi sukka jalassa.
4. Ennen nukkumaanmenoa harjaa/kampaa hiuksesi ja mumise samalla loitsu.
Loitsu:
Kratti patti, rahan vahti,
kultakorujen vahtija,
omaisuuden suojelija!
Kuule kun minä komennan,
tottele kui minä käsken:
"Para mullasta herätä,
onnen tuoja minun luokse
saadakseni puhelimen,
telefoonin uudenlaisen!"
5. Nuku yön yli. Aamulla ota sukka pois ja heitä minigripp-pussi lähimpään roskikseen.
6. Jos et ole saanut mahdollisuutta saada uutta puhelinta viikon kuluessa, mene kerjäämään vanhemmilta rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku315079Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova701961HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131837Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291814Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v61759- 1111700
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235984- 71921
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44907Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54853