Oon 11v tyttö. Mun perheeseen kuuluu sisko 15v ja sisko 13v ja äiti ja iskä. Meillä on tiukat säännöt! Varsinki kun mun vanhin sisko on vahtimassa mua ja mun toista siskoa. Koska äiti ja iskä on päättänyt, et koulusta pitää tulla kotiin 20 min sisäl, niin mun siskokin käyttää sitä sääntöä! Jos oon myöhässä minuutinkin, ni se ottaa multa puhelimen ja kaikki elektroniikat pois koko päiväks. Se oikeen nauttii ku saa käskeä mua sen kavereiden eessä! Ja se antaa pienistäki jutuista rangaistuksen! Ja mun vanhempien mielestä se on hyvä asia! Ja se laittaa mua jäähylle ku jotain pikku lasta! Mitä teen?
Pomotteleva sisko
3
122
Vastaukset
- samanikäinen
Kerro vahnemmilles. Kerro siitä et mitä se tekee jos se auttais asiaa !
Hei!
Vanhempasi ovat vastuussa kasvatuksestasi. Jos sisko kiusaa, on asiasta puhuttava. Myös kavereiden edessä nöyryyttäminen on väärin.
Tsemppiä!- isosiskona
Heips, oon itte Isosisko, mulla on 2 pikkusiskoa, ja tiedän että se nolaaminen, määrääminen jne, on hauskaa.. Mutta välillä itestäni tuntuu että meen ihan yli kaikessa. Sun sisko on tiukka, samoin vanhemmat. Mutta jos kokeilisit vaikka puhuu sille sun siskolles? :) se luultavasti nauraa päi naamaa ja sitten raivoo, mutta vaikka et huomaakkaan, se miettii asioita itekseen :) ( itelle käy usein niin.. :D )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475