Oon 11v tyttö. Mun perheeseen kuuluu sisko 15v ja sisko 13v ja äiti ja iskä. Meillä on tiukat säännöt! Varsinki kun mun vanhin sisko on vahtimassa mua ja mun toista siskoa. Koska äiti ja iskä on päättänyt, et koulusta pitää tulla kotiin 20 min sisäl, niin mun siskokin käyttää sitä sääntöä! Jos oon myöhässä minuutinkin, ni se ottaa multa puhelimen ja kaikki elektroniikat pois koko päiväks. Se oikeen nauttii ku saa käskeä mua sen kavereiden eessä! Ja se antaa pienistäki jutuista rangaistuksen! Ja mun vanhempien mielestä se on hyvä asia! Ja se laittaa mua jäähylle ku jotain pikku lasta! Mitä teen?
Vastaukset 3
- samanikäinen
Kerro vahnemmilles. Kerro siitä et mitä se tekee jos se auttais asiaa !
Hei!
Vanhempasi ovat vastuussa kasvatuksestasi. Jos sisko kiusaa, on asiasta puhuttava. Myös kavereiden edessä nöyryyttäminen on väärin.
Tsemppiä!- isosiskona
Heips, oon itte Isosisko, mulla on 2 pikkusiskoa, ja tiedän että se nolaaminen, määrääminen jne, on hauskaa.. Mutta välillä itestäni tuntuu että meen ihan yli kaikessa. Sun sisko on tiukka, samoin vanhemmat. Mutta jos kokeilisit vaikka puhuu sille sun siskolles? :) se luultavasti nauraa päi naamaa ja sitten raivoo, mutta vaikka et huomaakkaan, se miettii asioita itekseen :) ( itelle käy usein niin.. :D )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 143985
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha112930Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63738PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49537- 42519
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et31466- 63453
- 22407
- 13381
Selviytyjät kisaajat kismittävät - Erityisesti yksi saa tylytystä: "Miksi hän änkee joka ohjelmaan?"
Uusi Selviytyjät Suomi kausi starttaa - ja ohjelman kisaajat eivät saa pelkästään kiitosta somessa. Myös täällä Suomi249363