Vanha ja tunnettu källi on sotkea sokeria bensatankkiin. Onko omakohtaisia kokemuksia siitä, miten tuossa tilanteessa käy? 15-kesäisinä klopeina tehtiin jäynää kaverille ja kaadettiin Coca-colaa hänen moponsa tankkiin. Tuloksena oli välittömät käyntihäiriöt, kun sytytystulpan kärkien väliin muodostui karstaa estäen kipinöinnin. Jonkin ajan kuluttua moottori leikkasi kiinni.
Coca-colaa tankkiin
8
213
Vastaukset
Colan sisältä sokeri sulaa korkeassa lämpötilassa muodostaen sitkaan kalvon, joka mainitsemassasi moottorityypissä on estänyt öljyä voitelemasta sylinteriä. Myös polttoaine sulattaa sokerin niin, että se tukkii kaasuttimen neulat ruiskusuuttimet(nelitahtiset)
- syynääjä
Sokeri sulaa 160 asteessa. Aika kuumaa bensaa kaasarissa.
- tuollakonstin
tulee hattaraa pakoputkesta
- KukaKolaa
Tarttet turpiis. Sulle pitäis kaataa viisi litraa kokista kurkusta alas, niin että syövyttäis vatsakalvon pois. Siinä sulle nauramista.
- Myytinmurtajat
Ei tee mitään. Kyseisen testin tekivät Myytinmurtajissa, eikä vaikuttanut mitenkään moottorin käyntiin. Laittoivat koko ajan lisäten sokeria tankkiin, eikä vaikuttanut mitenkään. Urbaanilekenda koko juttu.
- seven-uppis
entä se rautanaulan syöpyminen cociksessa?..no petosta varmaan sekin.
- kuplii
Onhan siinä fosforihappoa. Kullä siinä rautanaula syöpyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787