Mun mielestä Leo on ihan sairaan hyvän näkönen, mutta sitäkin parempi näyttelijä. Oon kattonut paljon Leon elokuvia ja kun se näyttelee Arnie Grapea oon aina vaan yhtä lumoutunut, mielestäni tosin paremmannäköinen vanhempana. Ja kun iltasanomissa oli uutinen kun Leo on ollu shoppaa ja sillä oli hattu silmillä. Miksi ei voi antaa ihmisparan olla ees joskus ilman paparazeja sääliks käy. Mutta mitä mieltä te ootte Leonardosta? :)
Leonardo Dicaprio
4
389
Vastaukset
- Elsa-Pekka
Muistaakseni joskus 1990-luvulla uutisoitiin, että aikoivat tehdä Kummisetä-elokuvan uudestaan, ja Leon olisi pitänyt olla Sonny Corleone. Ei nyt sentään.
- Elsa-Pekka
Ensimmäinen kerta kuin näin Leon roolisuorituksen taisi olla se, kun katsoin leffan Nakertajat 3 (Critters) talvella 1992 - 93.
- Yäääähhee
Hyvän näköinen? Tavallinen babyface, ei todellakaan miehinen mies eikä maskuliiniset piirteet.
- hdgggfhdhg
Roolitus on kulkenut hyvin paljon Robert Redfordin jälkiä joista nyt kultahattu esimerkki.Karisma vain ei riitä esikuvan rooleihin kun miehekkyys puuttuu ja lyhytaikaiset mallien kanssa seurustelut voi viitata myös" kaappiin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460