Mun mielestä Leo on ihan sairaan hyvän näkönen, mutta sitäkin parempi näyttelijä. Oon kattonut paljon Leon elokuvia ja kun se näyttelee Arnie Grapea oon aina vaan yhtä lumoutunut, mielestäni tosin paremmannäköinen vanhempana. Ja kun iltasanomissa oli uutinen kun Leo on ollu shoppaa ja sillä oli hattu silmillä. Miksi ei voi antaa ihmisparan olla ees joskus ilman paparazeja sääliks käy. Mutta mitä mieltä te ootte Leonardosta? :)
Leonardo Dicaprio
4
389
Vastaukset
- Elsa-Pekka
Muistaakseni joskus 1990-luvulla uutisoitiin, että aikoivat tehdä Kummisetä-elokuvan uudestaan, ja Leon olisi pitänyt olla Sonny Corleone. Ei nyt sentään.
- Elsa-Pekka
Ensimmäinen kerta kuin näin Leon roolisuorituksen taisi olla se, kun katsoin leffan Nakertajat 3 (Critters) talvella 1992 - 93.
- Yäääähhee
Hyvän näköinen? Tavallinen babyface, ei todellakaan miehinen mies eikä maskuliiniset piirteet.
- hdgggfhdhg
Roolitus on kulkenut hyvin paljon Robert Redfordin jälkiä joista nyt kultahattu esimerkki.Karisma vain ei riitä esikuvan rooleihin kun miehekkyys puuttuu ja lyhytaikaiset mallien kanssa seurustelut voi viitata myös" kaappiin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498