Eli siis oisko ketään suurin piirtein 12-15v kokenutta roolipelaajaa, joka ois kiinnostunut perustaa mun kaa suntuubiin roolipelisivuston, jonka aiheena olis kauhu, romantiikka ja viikatemiehet? Jos olet kiinnostunut laita vaikka joku nettisivusi osoite ym. kommenttiin. Muista myös vastata näihin kysymyksiin:
-Oletko yhteistyö kykyinen?
-Miksi juuri sinä olisit sopiva?
-Oletko tyttö vai poika? Toivon että olisit tyttö, sillä olen itse tyttö.
-Kuinka paljon olet ropettanut? Itse olen 3 vuotta.
-nettinimesi? Itse käytän useita nettinimiä, joita en nyt ala luetella. Aion nyt alkaa kulkea netissä nimellä Grim reaper.
-Kuinka paljon kokemusta sinulla on nettisivuista? Itse olen aika kokenut, sillä ulkoasujen tekeminen ja css-koodit ovat tuttuja.
Laittakaahan kommentteja tulemaan! :)
Kiinnostaisko ketään?
Grim_reapsr
1
75
Vastaukset
- Grim_reapsr
Up!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223279Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51277Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1521120Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717