Kämmenen kokonen läntti

varpuluuta

Kyllä siihen pittää koko kylä hälyyttää kun kylällä on kämmenen kokonen läntti siivottava.
Jokkaine siivotkoo omat nurkkasa!

9

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikallinen

      Mitäs muuta Lintupurolle? Vieläkö työttömyys ja laiskuus vaivaa?

    • ihmettelenvaan

      Mitäs tuosta valitat, talkoita monesti järjestäneenä, tiedän, että jos saat kymmenenkään henkeä kasaan, saat olla enemmän kuin tyytyväinen. Onhan se puisto kuitenkin kylän keskellä. Siivoa sinä vaikka puiston ympäryksiä, jos et halua olla muuten mukana.....

      • varpuluuta

        Aina oon ollu mukana. Siitä ei oo kiinni. Sitäpaitsi miksi se pitää jättää vapun jälkeen. Aikaa näyttää olevan liiankin paljon. Vaan eikö ehdi kameramiehet aiemmin paikalle?


      • Paikallinen

        Se EI ole puisto!.
        Se on kivi keskellä kylää. Kylää joka on ruma kuin perhana. Vaikka kuinka hankaatte ja hankaatte se ei kaunistu. Kylän elämä on paletin ympärillä. Siellä on palvelut kaikki. Kyyjärven keskustan "puisto" on vain yksi iso kivi. Perhanaan vajakit tajutkaa se jo vähitellen. Se on ruma. Ja ruma on essokin. Ja ruma on kyysähkön ympäryskin. Keskustaa ei enää ole kun vanha sale purettiin. Se oli siinä.


    • äkkijyrkkä

      Minä oon varpuluuvan kanssa samaa mieltä. Se joka ensiksäkkijyrkkä ehtii ja läheltä näkköö niin harava kouraan.

    • lamppuöljy

      Oikein piti käydä ohi ajamassa. Ei se kyllä silmiä hivele. Ja mihin ihmeeseen tarvitaan talkooporukkaa kun pari kärryllistä on hiekkaa ja viime syksynä haravoimatta jääneet roskat.

    • 34567

      Ja puistossa ei saa ees oleskella. Puiston vartija asuu kivenheiton päässä ja kyylää ja juoruaa kun siellä on oltu heti oikein viltin kanssa.

    • jameson12

      Oli huvittava näky suorastaan, 10 henkilöä jynssäämässä yhtä liikenneympyrää.

      • kevät565

        johan on huono laskupää ko kymmeneksi laskit. Oliko ohranjyvä silmässä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe