Kämmenen kokonen läntti

varpuluuta

Kyllä siihen pittää koko kylä hälyyttää kun kylällä on kämmenen kokonen läntti siivottava.
Jokkaine siivotkoo omat nurkkasa!

9

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikallinen

Mitäs muuta Lintupurolle? Vieläkö työttömyys ja laiskuus vaivaa?

• ihmettelenvaan

Mitäs tuosta valitat, talkoita monesti järjestäneenä, tiedän, että jos saat kymmenenkään henkeä kasaan, saat olla enemmän kuin tyytyväinen. Onhan se puisto kuitenkin kylän keskellä. Siivoa sinä vaikka puiston ympäryksiä, jos et halua olla muuten mukana.....

• varpuluuta

Aina oon ollu mukana. Siitä ei oo kiinni. Sitäpaitsi miksi se pitää jättää vapun jälkeen. Aikaa näyttää olevan liiankin paljon. Vaan eikö ehdi kameramiehet aiemmin paikalle?

• Paikallinen

Se EI ole puisto!.
        Se on kivi keskellä kylää. Kylää joka on ruma kuin perhana. Vaikka kuinka hankaatte ja hankaatte se ei kaunistu. Kylän elämä on paletin ympärillä. Siellä on palvelut kaikki. Kyyjärven keskustan "puisto" on vain yksi iso kivi. Perhanaan vajakit tajutkaa se jo vähitellen. Se on ruma. Ja ruma on essokin. Ja ruma on kyysähkön ympäryskin. Keskustaa ei enää ole kun vanha sale purettiin. Se oli siinä.

• äkkijyrkkä

Minä oon varpuluuvan kanssa samaa mieltä. Se joka ensiksäkkijyrkkä ehtii ja läheltä näkköö niin harava kouraan.

• lamppuöljy

Oikein piti käydä ohi ajamassa. Ei se kyllä silmiä hivele. Ja mihin ihmeeseen tarvitaan talkooporukkaa kun pari kärryllistä on hiekkaa ja viime syksynä haravoimatta jääneet roskat.

• 34567

Ja puistossa ei saa ees oleskella. Puiston vartija asuu kivenheiton päässä ja kyylää ja juoruaa kun siellä on oltu heti oikein viltin kanssa.

• jameson12

Oli huvittava näky suorastaan, 10 henkilöä jynssäämässä yhtä liikenneympyrää.

• kevät565

johan on huono laskupää ko kymmeneksi laskit. Oliko ohranjyvä silmässä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7568
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe